خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج؛

توسعه متوازن سنندج از اولویت برنامه‌های دولت

کد خبر : ۲۰۴۹۸۸

تهیه و تدوین برنامه سالیانه یکسان در حوزه فرهنگی زمینه ساز توسعه فرهنگی است.

فرماندار سنندج، توسعه متوازن شهرستان سنندج را اولویت برنامه‌های دولت دانست و گفت: تهیه و تدوین برنامه سالیانه یکسان در حوزه فرهنگی زمینه ساز توسعه فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم زارعی در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان سنندج توسعه فرهنگی را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و افزود: سنجش توانایی و ظرفیت‌ها، پیش از اجرای برنامه‌ها ضروری است.

وی به نقش فرمانداری سنندج به عنوان یک نهاد زمینه ساز و تسهیل گر در توسعه متوازن شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی اتاق فکر در حوزه‌های تخصصی با حضور نخبگان و فعالان در بخش‌های مختلف در دستور کار است که امید می‌رود با ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات، زمینه انجام برنامه‌هایی با قابلیت اجرایی را مهیا سازیم.

فرماندار سنندج ترویج نشاط اجتماعی و فرهنگی در ایجاد جامعه‌ای پویا و کارآمد را تاثیرگذار دانست و گفت: بستر مناسب برای توسعه گردشگری استان و بالاخص شهرستان سنندج وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب می‌تواند اقتصاد را در حوزه فرهنگی رونق بخشد.

زارعی با اشاره به اینکه زمینه و بستر برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مهیا است از تمامی نخبگان و فعالان خواست با هم فکری و همیاری یکدیگر بتوانند نقش خود را در توسعه متوازن شهرستان سنندج ایفا کنند.

وی در پایان عقد تفاهم نامه خانه هنرمندان سنندج در بنای ملک التجار سنندج به عنوان دومین خانه هنرمندان در ایران را نقطه عطفی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان سنندج دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز