خبرگزاری کار ایران

افتتاح رسمی پارک شانو ویژه تئاتر خیابانی در مریوان

کد خبر : ۲۰۸۷۴۴

پارک شانو ویژه برگزاری افتتاحیه و اجراهای نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان به طور رسمی افتتاح شد.

شهردار مریوان گفت: پارک شانو ویژه برگزاری افتتاحیه و اجراهای نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فواد کریمی در مراسم افتتاحیه رسمی پارک شانو افزود: تئاتر خیابانی مریوان به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها و فعالیت های هنری در کشور شناخته شده است و از این رو شهرداری آمادگی حمایت و همکاری با عوامل اجرایی این رویداد بزرگ فرهنگی را دارد.

وی ادامه داد: امروز صنعت توریسم یکی از پردرآمدترین صنایع هر کشور محسوب می شود و بر همین اساس جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان می تواند جاذبه های طبیعی و توریستی شهر مریوان و منطقه غرب کشور را به جهانیان معرفی نماید.

کریمی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی هنری در کنار طبیعت زیبا مریوان به ویژه دریاچه زریبار فرصت استثنایی برای شورای اسلامی و شهرداری فراهم خواهد کرد تا به اهداف جذب توریست فرهنگی و طبیعی در شهر و روستای مریوان برسند.

شهردار مریوان گفت: سالن اجتماعات روباز، مکان های ویژه اجراهای تئاتر خیابانی و آماده سازی پارک شانو برای مراسم افتتاحیه از جمله برنامه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان برای مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره تئاتر خیایانی مریوان در ۲۵ مهر خواهد بود.

کریمی یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها را اهتمام به برگزاری و حمایت برنامه های فرهنگی هنری متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم و ارزش های اسلامی مردم دانست و گفت: فرهنگ سازی ارزش های ناب اسلامی از طریق فرهنگ و هنر بویژه هنر تئاتر از جمله برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان است.

وی افزود: تاکنون چندین برنامه فرهنگی هنری در سطح شهرستان مریوان با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز