خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کردستان:

هر گونه خبری در مورد نفوذ گروه‌های تکفیری در استان کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۶۰

انتشار مطالب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای ایجاد التهاب، ناامنی، نگرانی و عملیات روانی در جامعه انجام می‌شود و هر گونه خبری در مورد نفوذ گروه‌های تکفیری در استان کذب محض است.

فرمانده انتظامی کردستان، انتشار خبرهایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر جولان گروه‌های تکفیری در استان را تکذیب کرد و گفت: انتشار مطالب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای ایجاد التهاب، ناامنی، نگرانی و عملیات روانی در جامعه انجام می‌شود و هر گونه خبری در مورد نفوذ گروه‌های تکفیری در استان کذب محض است.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم نیا در جمع خبرنگاران استان در سنندج افزود: کردستان جولانگاه گروه‌های تکفیری و تروریستی نیست و به هیج عنوان فضا برای نفوذ این افراد در استان وجود ندارد.

وی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم فعالیت و تمام تحرکات را رصد و پیگیری می‌کنند و اقدامات پیشگیرانه لازم را در هر زمینه از جمله جلوگیری از نفوذ گروه‌های تکفیری و تروریستی در استان بکار می‌برد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به امنیت موجود در استان اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی با مشارکت و همکاری مردم در راستای حفظ این امنیت تلاش کرده و هیچگاه اجازه نمی‌دهند که دشمن با توطئه‌های خود خدشه‌ای بر آن وارد کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه وضعیت کولبران مرزی استان گفت: محدوده‌های رسمی در هر منطقه مرزی برای مبادله کالا وجود دارد و مردم مرزنشین می‌توانند در این محدوده‌ها اقدام به فعالیت و کار کنند.

سردار خرم نیا با بیان اینکه باید بستر کار مرزنشینان در بازارچه‌های مرزی فراهم شود تا بتوانند در محدوده قانونی اقدام به فعالیت کنند، افزود: ساماندهی بازارچه‌های مرزی در دستور کار مسوولان قرار دارد تا معیشت بخشی از مردم که به صورت کولبری تامین می‌شود نیز ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت نیروی‌های نظامی و انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات پیشگیرانه زیادی از جمله ساماندهی و برخورد با توزیع کنندگان و مواد فروشان و برخورد جدی با قاچاقچیان عمده و کلان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: استان کردستان در زمینه آمار بیکاری دارای رتبه اول اما از لحاظ جرم دارای درصد پایینی است و این مهم نشان دهنده فرهنگ بالای مردم است لذا ارائه خدمات در این استان باید درشان این مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز