خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان:

جابجایی بیش از دو میلیون مسافر در نیمه نخست امسال از پایانه‌های کردستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۳۶

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان از جابجایی دو میلیون و ۸۴۳ هزارو ۸۶۹ نفرمسافر از فروردین تا پایان شهریور ماه امسال از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان از جابجایی دو میلیون و ۸۴۳ هزارو ۸۶۹ نفر مسافر از فروردین تا پایان شهریور ماه امسال از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کردستان، نعمت اله خواجه‌ای گفت: این تعداد مسافر توسط ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ سفر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی شامل(اتوبوس، مینی بوس، سواری) جابجا شده‌اند.

او تعداد مسافران درون استانی را یک میلیون و ۹۴۳ هزارو ۵۲۴ نفر و تعداد مسافران برون استانی را ۹۰۰ هزارو ۳۴۵ نفر اعلام کرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان بیان کرد: تعداد ۶۳ شرکت مسافربری بصورت خصوصی و تعاونی با ۲۸۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس، یک هزار دستگاه سواری آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان است.

خواجه‌ای افزود: سن متوسط خودروهایی که در کردستان اقدام به خدمات رسانی و جابجایی شهروندان می‌کنند اتوبوس زیر ۵ سال، مینی بوس ۲۰ سال و سواری کمتر از ۶ سال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز