خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

دشمنان می‌خواهند اسلام را دین شمشیر معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۱۲

دشمنان می‌خواهند اسلام را دین شمشیر معرفی کنند. در صورتی که باید به آن‌ها القاء کرد که اسلام دین رحمت، مهربانی، دلسوزی و عشق ورزی است.

محمد شرفبیانی در همایش امر به معروف و نهی از منکر در قروه افزود: اگر روش‌های امر به معروف و نهی از منکر از روی لطف و مرحمت نباشد جوابگو نخواهد شد و وظیفه ما مسئولین این است که این دو فریضه مهم جوابگو باشد.

به گزارش ایلنا، وی اظهار کرد: امام حسین(ع) به خاطر فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه چیز خود را فدا کرد و مولوی نیز همه عاشقان را به عشق ورزی همانند امام حسین(ع) که همه چیز را فدا کرد دعوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن به این فریضه مهم توجه شده است گفت: زمانی امر به معروف و نهی از منکر تاثیر گذار است که از روی دوستی و محبت باشد.

فرماندار قروه افزود: پیام قرآن این است که دین اسلام دین مهربانی و بخشندگی است اگر برادر و خواهر مسلمان ما این همدلی را احساس کند فرمان را می‌پذیرد اگر خدا نکرده این گونه نباشد آن را نمی‌پذیرد.

شرفبیانی در مورد فساد اداری نیز گفت: اگر قبل از هر چیزی ساختار‌ها ساخته شود فساد اداری رخ نمی‌دهد و پیشگیری هم جزو زیر ساخت‌ها محسوب می‌شود.

وی گفت: قوانین هر چه پیچیده‌تر و زیاد‌تر باشد قطعا باعثفساد می‌شود به عنوان نمونه برای بدست آوردن پروانه شرکت در ایران باید ۶۱ مرحله طی شود که این خود مشکل ساز است.

شرفبیانی افزود: سازماندهی اداری باید نو باشد و قبل از پیشگیری قوانین تاثیرگذار باشند که این عوامل قطعا از فساد اداری جلوگیری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز