خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان:

کار‌شناسان قاعده هرم مدیریت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۲۵

کار‌شناسان قاعده هرم مدیریت هستند و باید به گونه‌ای عمل کنند که مطالعه، بررسی، تحلیل وارزیابی آنها مبنای تصمیم گیری فرمانداران، مدیرکل سیاسی، معاون سیاسی و استاندار قرارگیرد.

مدیرکل امنیتی، سیاسی وانتخابات استانداری کردستان در دیدار با کار‌شناسان سیاسی فرمانداری‌های استان گفت: کار‌شناسان قاعده هرم مدیریت هستند وباید به گونه‌ای عمل کنند که مطالعه، بررسی، تحلیل وارزیابی آن‌ها مبنای تصمیم گیری فرمانداران، مدیرکل سیاسی، معاون سیاسی واستاندار قرارگیرد.

به گزارش ایلنا، شعبان سپهر افزود: حوزه سیاسی را حوزه‌ای حاکمیتی عنوان کرد و از کار‌شناسان این حوزه خواست با عشق و مهر به کار و مسئولیت خود نگاه کنند و برای ساختن آینده کردستان باید دست به دست هم بدهیم و با این همکاری و همدلی خداوند نیز به کار ما برکت می‌بخشد.

سپهر با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، انتخابات را یک ماراتن نفسگیر دانست و تاکید کرد: نظام ما نظامی بی‌بدیل در عرصه دموکراسی دینی است چرا که رای مردم در تمام لایه‌های مدیریتی کشور موثر است.

مدیرکل امنیتی و انتخابات استانداری کردستان در ادامه منابع انسانی را مهم‌ترین منابع در اختیار جوامع و کشور‌ها ذکر کرد و گفت: اگر جامعه‌ای منابع انسانی نداشته باشد به اهداف خود نخواهد رسید و از این بابت باید همکاران خود را به عنوان یک ثروت ببینیم و حرمت آنان را به جای آوریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آشوب برپاشده توسط آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره و اظهار کرد: در این اتفاقات حدود ۴۵۰ هزار مسلمان کشته شده‌اند که این بردی برای استکبار و اسراییل محسوب می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: حامیان این آشوب هم مسلمانان را به جان هم انداخته و موجب تفرقه میان آن‌ها شده‌اند، هم کارخانه‌های اسلحه سازی خود را از ورشکستگی نجات دادند و هم نفت و انرژی منطقه خاورمیانه را چپاول کرده‌اند..

سپهر در ادامه با ابراز تاسف از اینکه امروز دین اسلام که بشارت دهنده صلح، دوستی و رحمت الهی است توسط عده‌ای با خشونت به جهانیان معرفی می‌شود خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسلمانان به مرض تفرقه مبتلا هستند هیچ راهی برای نجات قدس عزیز نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز