خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی استانداری کردستان:

روابط عمومی‌ها باید مرجع قوی و توانمند دستگاه اجرایی باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۲۵

روابط عمومی‌ها باید با گروه‌های مخاطب ارتباط دو سویه داشته باشند و مطابق با نیازهای امروز عمل کنند.

کوهسار دادور امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان افزود: استانداری کردستان بر اهمیت روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی و فناوری‌های نوین اطلاع رسانی تاکید دارد.

وی گفت: تیم کاری دولت تدبیر و امید در کردستان بر شفاف بودن و صداقت و صراحت در اطلاع رسانی تاکید دارد و با اذعان به این نکته که دانستن حقایق حق مردم است، تلاش می‌کنند از ارائه دروغ و مسائل ناصحیح و اغراق آمیز به مردم خودداری کنند.

دادور با اشاره به اینکه در اسلام روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: روابط عمومی‌ها باید با گروه‌های مخاطب ارتباط دو سویه داشته باشند و مطابق با نیازهای امروز عمل کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در ادامه بر ضرورت تدوین بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌های استان کردستان اشاره و افزود: با جمع آوری و تدوین این بانک میزان توانایی‌های تحصیلی، تجربی، فکری و اجرایی افراد به راحتی قابل ارزیابی است.

دادور تعیین کارگروه جهت تدوین پیش نویس سند راهبردی روابط عمومی‌های استان، تهیه بانک اطلاعاتی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی، انتخاب روابط عمومی‌های بر‌تر و ارتقای جایگاه آن‌ها را از اهداف این نشست عنوان کرد.

وی گفت: با تحقق ۵ کمیته آموزش، تحقیقات پژوهش وارزشیابی، انتشارات و تبلیغات، برنامه و بودجه و ارتباطات مردمی رسانه‌ای الکترونیکی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تغییر و تحول خاصی در روابط عمومی‌ها ایجاد خواهد شد.

دادور گفت: برابر اساس‌نامه مجمع عادی روابط عمومی‌های کردستان، هر سال یک بار و در پایان سال مالی و مجمع فوق‌العاده برابر نظر هیئت رئیسه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات را بهره‌گیری از تفکر روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: در این مدت هیئت رئیسه جلسات متعددی با دستور کار مشخص تشکیل داده است که به نتایج خوبی در زمینه برنامه‌های روابط عمومی رسیده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان از تشکیل کارگروهی در راستای تهیه پیش‌نویس سند راهبردی روابط عمومی‌های استان خبر داد و بیان کرد: تشکیل و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی از روابط عمومی‌های استان از دیگر برنامه‌های هیئت رئیسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز