خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیواندره:

بانوان همیشه نقش فعالانه و تاثیرگذاری داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۴۲

نیمی از نیروی انسانی و فکری جامعه را بانوان تشکیل می دهند و همیشه در برهه های مختلف نقش فعالانه و تاثیرگذاری داشته اند

فرماندار دیواندره گفت: نیمی از نیروی انسانی و فکری جامعه را بانوان تشکیل می دهند و همیشه در برهه های مختلف نقش فعالانه و تاثیرگذاری داشته اند.

به گزارش ایلنا روز سه شنبه بهرام فاتحی در جلسه کمیته بانوان و خانواده فرمانداری دیواندره گفت: ایجاد فضای موثر برای مشارکت بهینه زنان و فراهم نمودن بستر مناسب جهت اشتغال و رسیدگی به امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله مباحثمهم و ضروری است که باید در دستور کار کمیسیون بانوان قرار گیرد.

وی با انتقاد از عدم ایجاد فرصت مدیریتی برای بانوان در شهرستان، اظهار کرد: زمانی که بانوان در مدیریت آموزشی به بهترین نحو انجام می دهند، میتوانند در مدیریت ادارات نیز موفق عمل کنند.

فاتحی با تاکید بر استفاده بیشتر بانوان در عرصه های مدیریتی شهرستان افزود: بانوان شهرستان از توانمندی های بالایی برخوردارند و باید از آنان در عرصه های مدیریتی بیشتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بانوان شهرستان باید خود به این باور برسند که می توانند در حوزه های مدیریتی، مدنی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.

فرماندار دیواندره مهمترین هدف را توانمندسازی زنان و راهبردی کردن نقش آنان در اقتصاد بیان کرد و افزود: ایجاد واحدهای تولیدی، صندوق های مالی، آموزشگاه های غیرانتفاعی و رانندگی ویژه بانوانو ارائه فکر به مسئولین و کارکنان ادارات در اجرای صحیح امورات و از جمله توانمندیهای بانوان است که قابل چشم پوشی نیست و در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: بانوان از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برای ارائه برنامه ها و طرح ها استفاده کنند و باید پروژه هایی تعریف شود که در شهرستان قابلیت اجرایی داشته باشد.

فاتحی یکی از مزیت های شهرستان را گردشگری عنوان و خاطرنشان کرد: بانوان دیواندره در بخش طبخ غذاهای محلی و پخت نان های سنتی در مسیر کمربندی خیابان ساحلی اقدام کنند و در این زمینه حمایت های لازم از درخواست کنندگان خواهد شد.

وی بزرگترین مشکل را نبود سرمایه در شهرستان نام برد و افزود: افرادی که توانایی سرمایه گذاری دارند متاسفانه اقدام به سرمایه گذاری در پروژه های تاثیرگذار در حوزه اشتغال و اقتصاد شهرستان نمی کنند و افرادی که فکر اجرای طرح ها و پروژه ها را دارند سرمایه کافی برای اجرای آن در اختیار ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز