خبرگزاری کار ایران

اصلاح سیستم برق‌رسانی بازار تاریخی سقز

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۳۸

سیستم برق رسانی بازار تاریخی سقز اصلاح می شود.

محمد مصطفی نجفیان، امروز در نشست با فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم جهت این اقدام انجام و اعتبار فاز اول آن نیز تامین شده است، افزود: تکمیل خدمات مسکن مهر، به روز کردن انشعابات و ارائه خدمات مطلوب را از جمله مواردی برشمرد که به جد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه تنها منبع درآمد شرکت برق، فروش انرژی است از فرماندار خواست تا در پیگیری وصول مطالبات ادارات این شرکت را یاری کند.

نجفیان گفت: این شرکت از ارائه تسهیلات جهت استفاده از تجهیزات انرژی خورشیدی استقبال می‌کند و در صورتی که اداره یا سازمانی خواهان یک کیلو وات برق باشد، این شرکت ۵۰ درصد هزینه‌های آنرا تقبل خواهد کرد.

معاون استاندار کردستان هم در این نشست با بیان اینکه سقز شهرستانی گسترده با روستاهای زیاد است گفت: در سال آینده اعتبارات مناسب تری جهت توسعه، روشنایی معابر و اصلاح شبکه روستایی به این شرکت اختصاص خواهد یافت.

علی اکبر ورمقانی با اعلام اینکه در سال جاری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این شرکت در شهرستان مصوب شده افزود: از این میزان فقط ۵۰۰ می‌لون ریال تخصیص یافته که رقم ناچیزی است.

ورمقانی خواستار تقویت شبکه فشار متوسط، اصلاح شبکه فرسوده برق بخش سرشیو سقز، تلاش جهت تک خوانی نمودن کنتورهای برق در روستا‌ها و تسریع در واگذاری کنتور برق به مشترکان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز