خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری کردستان خبر داد:

گره گشایی از ترافیک هسته مرکزی سنندج

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۴۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: تردد پیاده محور، گره گشای ترافیک هسته مرکزی سنندج است و باید در این زمینه زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کرد.

امیر قادری امروز در جلسه شورای ترافیک استان کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست پیاده راه سازی یک رویکرد نوین در بحثحل معضل ترافیک در سایر کشورهای جهان شده و تاثیرات فراوانی هم در پی داشته بنابراین در این راستا موضوع پیاده راه سازی در سطح استان باید با جدیت دنبال شده و به مرحله اجرا در آید.

وی افزود: به دلیل نقش مهم مردم در اجرای طرح پیاده راه در بحثحل مشکل ترافیک در این رابطه و درصورت اجرای صحیح این طرح و کاهش هزینه‌ها و زمان مردم در ‌‌نهایت سرزندگی و نشاط را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

قادری تصریح کرد: با توجه به افزایش روز افرزون جمعیت درمناطق شهری ضروروی‌ست با نیازسنجی و ایجاد زیرساخت‌های این طرح و پیش بینی مسیرهای دسترسی آسان برای مردم راه را برای اجرای دقیق طرح پیاده راه فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کاهش حجم ترافیک تنها توسط دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نیست و در گام‌های بعدی شهروندان باید از تردد غیر ضروری خودروهای خود در هسته مرکزی و پرترافیک خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: در سطح شهرستان‌های تابعه استان نیز فرمانداری‌ها باید با همکاری اعضای شورای ترافیک شهرستان‌ها نسبت به حل و فصل کردن معضلات ترافیکی اقدام کنند.

قادری از شهرداری‌های تابعه استان نیز خواست تا همکاری لازم را برای کاهش بار ترافیکی درون شهری در استان به عمل آورند.

وی در ادامه سخنان خود بر تشدید نظارت بر نحوه اجرای طرح‌های کاهش حجم ترافیک در مناطق پر تردد شهری استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان اذعان داشت: باید با ساماندهی ناوگان عمومی و تاکسیرانی خدمات بهتری را به مردم ارائه داد تا شهروندان رغبت بیشتری برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم استفاده از خودورو‌های شخصی داشته باشند.

قادری مدیریت واحد و یکپارچه و همکاری نزدیک دستگاههای اجرایی را از مهم‌ترین راهکارهای حل معضل ترافیک در شهرهای استان برشمرد.

وی در پایان خواستار استفاده از مشاوران کارآمد و توانا در اجرای طرح‌های جامع کاهش بار ترافیکی متناسب با تراکم جمعیتی شهرهای استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز