خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

نگهداری از سالمندان یکی از واجبات دین اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۶۳

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: سالمندان، سرمایه‌ها و گنجینه‌های با تجربه جامعه هستند و نگهداری از آنان یکی از واجبات دین اسلام است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: سالمندان، سرمایه‌ها و گنجینه‌های با تجربه جامعه هستند و نگهداری از آنان یکی از واجبات دین اسلام است.

به گزارش ایلنا در کردستان، محسن بیگلری امروز در بازدید از سرای سالمندان مهر این شهرستان با اشاره به افزایش جمعیت سالمندان کشور افزود: باید اعتبارات لازم برای حمایت از سالمندان تامین شود.

وی، با بیان اینکه مردم نوعدوست و خیر شهرستان سقز همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند، از مردم خیر شهرستان سقز برای شرکت و حمایت از کارهای عام المنفعه تقدیر کرد.

بیگلری، با تقدیر از تلاش هیات مدیره این مرکز خیریه، از نزدیک در جریان خدمات رسانی به سالمندان این مرکز قرار گرفت.

مدیر عامل سرای سالمندان مهر سقز هم حضور مردم و مسئولان در این مرکز را قوت قلبی برای خدمت بیش تر به همنوعان و امید بخشی به سالمندان برشمرد و گفت: برای ارتقای مرکز و رفاه حال سالمندان، چند سویت دو نفره برای زوج‌های سالمند در حال احداثاست.

علیرضا سیاه بانی، در تشریح اقدامات و نحوه فعالیت این مرکز یادآور شد مرکز سرای سالمندان مهر شهرستان سقز به صورت هیات امنایی و با پشتیبانی و کمک خیران اداره می‌شود.

وی، هزینه‌های هر ماه این مرکز را افزون بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: از این مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال آن توسط سازمان بهزیستی و بقیه توسط خیران شهرستان پرداخت می‌شود.

سیاه بانی، با اشاره به اینکه ۵۲ سالمند زن و مرد در این مرکز نگهداری می‌شوند گفت: در این مرکز ۳۰ نفر شامل پزشک، پرستار و مراقب بیمار به سالمندان خدمات رسانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز