خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان خبرداد:

لایحه مناطق آزاد بانه و مریوان با دو فوریت در راه بهارستان

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۶۶

استاندار کردستان گفت: لایحه مناطق آزاد تجاری، صنعتی بانه و مریوان که در ٢٦ خرداد ماه سال جاری در هیات دولت به تصویب رسید به زودی در قالب طرح دو فوریتی به مجلس تقدیم خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در گفتگو با این پایگاه از تصویب لایحه افزایش مناطق آزاد تجاری صنعتی خبر داد و افزود: این لایحه سال گذشته در شورای عالی مناطق آزاد و نیز در هیات دولت به تصویب رسید و پس از دو بار مطرح شدن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رد شد.

وی ادامه داد: این لایحه مجدداً در روز ٢٦ خرداد ماه سال جاری در هیات دولت به تصویب رسید و به زودی در قالب یک طرح دو فوریتی به مجلس تقدیم خواهد شد.    

استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد: نمایندگان مجلس دهم برخلاف نمایندگان مجلس نهم، با درک ضرورت و نقش و تأثیر این مصوبه در توسعه و پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته کشور با دادن رای مثبت به لایحه مذکور، راه را برای توسعه این مناطق، از جمله استان کردستان بازکنند .      

زاهدی با تأکید  بر اینکه تأسیس منطقه آزاد بانه و مریوان نیز در لایحه مصوب دولت تدبیر و امید پیش بینی شده و تصویب نهایی و اجرایی شدن آن سرآغاز حرکت جدیدی در توسعه، رونق اقتصادی، حل معضل بیکاری و قانونمند کردن مبادلات تجاری و همچنین ایجاد زمینه برای سرمایه گزاری صنعتی در منطقه خواهد بود.

استاندار کردستان از نمایندگان استان در دوره دهم مجلس خواست که در تحقق این امر مهم که خواسته بحق مردم کردستان است با فراکسیون‌های مختلف مجلس به منظور جلب نظر موافق آنها وارد مذاکره شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز