خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرهای سنندج، دیواندره وکامیاران:

رفع مشکل روستاهای حاشیه شهر سنندج باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۱۳۶

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت:رفع مشکل روستاهای حاشیه شهر سنندج باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علوی در جمع تعدادی از مردم روستای آساوله بابیان اینکه به‌زودی  جلسه‌ای با فرماندار، شهردار، مدیرعامل آب و فاضلاب، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و ادارات خدمات رسان تشکیل می‌گردد، گفت: این جلسه برای رفع مشکل روستاهای آساوله و حسن‌آباد و روستاهای مشابه تشکیل و سعی می‌شود که مشکلات مردم این روستاها در جلسه بررسی و چاره‌اندیشی می‌گردد.

وی تصریح کرد: در این جلسه وظایف ادارات مشخص می‌گردد تا به‌زودی مشکلات این روستاها حل شود.

وی ادامه داد: کمبود اعتبار و بودجه یکی از مشکلات است که نمی‌توان به نحو مطلوب خدمات‌رسانی انجام شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم روستای آساوله لازم است در پرداخت عوارض موردحمایت ویژه و استثنا قرار گیرند.

فرماندار سنندج نیز در جمع مردم آساوله اظهار داشت: پی گیری مشکلات مردم آساوله از وظایف فرمانداری است و ایشان قول مساعد داد که مشکلات مردم را در جلسه‌ای که قرار است با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ادارات ذی‌ربط تشکیل گردد مطرح و پی گیری کند.

دهیار آساوله نیز در این بازدید گفت: مهم‌ترین طرح‌های انجام‌شده در آساوله شامل: اجرای شبکه فاضلاب کشی معابر به طول 3 کیلومتر بااعتبار 100 میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری، اجرای 4 کیلومتر شبکه فاضلاب با مشارکت مردمی، اجرای دیوار حائل بااعتبار 15 میلیون تومان، بازسازی قنات بااعتبار 12 میلیون تومان است.

مرادیانی به مهم‌ترین مشکلات آساوله اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل آساوله، طرح هادی روستای آساوله است.

وی افزود: پیشنهاد اصلاح این طرح از سال 87 به بنیاد مسکن اعلام و با پیگیری‌های انجام‌شده مدت یک سال است که اجرای آن تصویب شده است.

وی در پایان گفت: مسکن و شهرسازی اعلام نموده است که 60 درصد زمین‌های تحت پوشش طرح مربوط به آن سازمان می‌باشد و بنابراین این امر مشکل اساسی را برای مردم فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز