خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سنندج:

گسترش انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان نیاز توسعه جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۶۰

رئیس شورای شهر سنندج گفت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان در صورتی که توسعه و گسترش یابد می‌توان خدمات رسانی و رفاه بهتری برای شهروندان ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، جلسه فوق العاده شورای شهر سنندج با موضوع بررسی مشکلات انجمن حمایت از مصرف کنندگان با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری، اعضای انجمن حمایت از مصرف کنندگان در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

جلال شریعتی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه اظهار کرد: با توجه به این که انجمن حمایت از مصرف کنندگان در سنندج به مدت دوسال تشکیل شده است لذا اساس  و مبنای اهداف  از حمایت مصرف کنندگان به نوعی حمایت از کلیه شهروندان می باشد.

وی افزود: هر شهروند تولید کننده یا مصرف کننده در هر پست، موقعیت و جایگاهی که قرار گرفته باشد به نحوی مصرف کننده است بنابراین اگر انجمن حمایت از مصرف کنندگان توسعه و گسترش یابد می‌توان خدمات رسانی بهتری برای شهروندان داشته باشد.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: در صورت حمایت از حقوق مصرف کننده به نحوی تقویت و پیشرفت تولید کننده را افزایش داده لذا تولید کننده نیز با تولید کالای با کیفیت و مرغوب خود، آن را به نحو مطلوبی به مردم ارایه می دهد.

شریعتی می گوید: شهروندان باید این آگاهی را داشته باشند که از کالاهای مرغوب استفاده و تا جای که ممکن است کالای بنجول و نا مناسب را از سبد خرید خود حذف کنند چراکه هر میزان در راستای این موضوع توجه بیشتری به مصرف کننده یا تولید کننده شود در نتیجه زمینه اشتغال بیشتری در کشور و استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در هر استان و کشوری اگر گسترش یابد در نتیجه آرامش و امنیت را نیز بیشتر و شادابی و نشاط را در جامعه افزایش می دهد و نیاز است تمامی مسئولان  از انجمن حمایت از مصرف کنندگان به طور جدی و مصمم پشتیبانی کنند.

رئیس شورای شهر سنندج به پیشرفت مسایل فرهنگی و اجتماعی تولید کنندگان معتبر دنیا اشاره و عنوان کرد: کارخانه‌های تولید کننده موفق دنیا با یک ساز و کار اساسی همچون احترام به مصرف کننده، جلوگیری از فساد مالی در ارایه خدمات و برخورد جدی با متخلفان این موضوع و معیارهای سلامت، ایمن و توجه به محیط زیست را در برنامه کاری خود قطعا گنجانده و رعایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز