خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان:

درخشش مهارت آموخته کردستانی در مسابقات ملی آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۸۳۵

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: مهارت آموخته کردستانی، در مسابقات ملی آزاد مهارت افتخار کسب کرد و در رشته (تعمیر و سرویس لوازم سرمایشی) موفق به کسب مقام سوم و دریافت مدال برنز شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، سید جمیل احمدی در خصوص برگزاری مسابقات ملی آزاد مهارت تصریح کرد: این مسابقات با حضور 80 شرکت کننده، داور و مربی در سه رشته (تعمیر و سرویس لوازم سرمایشی) ، ( گرمایشی) و (صوتی تصویری) در سالن اجتماعات شهید بهشتی شهر اصفهان برگزار شد.

وی درخشش مهارت آموختگان کردستانی را مایه افتخار دانست و گفت: جمال احمدزاده یکی از این مهارت آموختگان است که در اصفهان موفق به کسب این مقام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان اظهار داشت: یکی از راه‌های توسعه و کارآفرینی، مهارت آموزی است و باید در این زمینه بیشتر فعالیت کرد.

احمدی ادامه داد: برگزاری این مسابقات راهی در توسعه مهارت آموزی و پیشرفت جامعه است.

وی بدون مهارت، در کار خود نمی توانند موفقیت چندانی داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان افزود: یکی از راههای پیشرفت در بخش صنعت، مهارت آموزی شاغلین این حوزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز