خبرگزاری کار ایران

کسب برتری ورزش‌های همگانی دانش آموزان کردستانی در سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۲۵۴

در زمینه‌ی ورزش رتبه‌ی آموزش‌وپرورش استان کردستان در سال 92 در بخش مسابقات قهرمانی 23 بوده است که در سال جاری به رتبه‌ی 8 در سطح کشور ارتقا یافته است و در بخش ورزش‌های همگانی در سال 95، رتبه‌ی برتر را کسب کرده است که مایه‌ی افتخار برای آموزش‌وپرورش و جامعه‌ی ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان مدال آور سال 95که در مجتمع فرهنگی حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این دانش‌آموزان مایه‌ی افتخار آموزش و پرورش و مردم استان هستند که نشان داده است دانش آموزان استان لیاقت جایگاه برتر را دارند.

رشید قربانی با بیان نقش جایگاه مربیان و اولیای دانش آموزان اظهار داشت: در این موفقیت، تلاش و زحمات مربیان و انجمن های ورزشی و پیشکسوتان و همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان نیز موثر بوده است که جا دارد از تمامی افرادی که در این کار سهیم بوده اند تشکر کنیم، این موفقیت نشان می دهد که اگر همه دست به دست هم دهیم و برنامه با برنامه رریزی خوب ، دانش آموزان این استان می توانند موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای زندگی آینده و داشتن جسم و روانی سالم در طول زندگی است.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان با تأکید بر سلامت جسم و روح دانش آموزان اظهار داشت: این برنامه در قالب ورزش‌های همگانی و ورزش‌های قهرمانی است که آموزش‌وپرورش در زمینه‌ی آموزش ورزش‌های همگانی برای تمام دانش آموزان، از طریق ساعت‌های ورزش و برگزاری مسابقات درون مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی اقدام می‌نماید اما در خصوص ورزش قهرمانی نیاز به همکاری انجمن‌های ورزشی و اولیای دانش آموزان دارد که امید است در این زمینه همکاری و همراهی بیشتری انجام گیرد.

قربانی در خصوص موفقیت آموزش‌وپرورش استان در زمینه‌ی ورزش تصریح کرد: رتبه‌ی آموزش‌وپرورش در سال 92 در بخش مسابقات قهرمانی 23 بوده است که در سال جاری به رتبه‌ی 8 در سطح کشور ارتقا یافته است و در بخش ورزش‌های همگانی در سال 95، رتبه‌ی برتر را کسب کرده است که مایه‌ی افتخار برای آموزش‌وپرورش و جامعه‌ی ورزشی است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان ، مربیان و پیشکسوتان با اهدا لوح تقدیر و جوایز، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز