خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

استخر سرپوشیده سقز به بخش خصوصی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۵۳۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه استخر سرپوشیده سقز در حال تکمیل شدن است، گفت: این استخر طبق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شد که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی تصریح کرد: طبق قرارداد این استخر از 15 شهریور به بخش خصوصی واگذار شده و قرار است ظرف مدت 8 ماه آینده به اتمام برسد و با توجه به پیشرفت خوب در روند احداث، تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در مدت احداث، کارشناسان اداره کل و سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز به احداث آن نظارت کامل داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: این استخر به مدت یکسال تعطیل بود که با کمک و مساعدت استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه گردستان و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی مشکلات آن حل و فصل شد.

جولایی خاطرنشان کرد: به علت تعطیلی این سالن، جوانان سقز مجبور بودند از سالن های ورزشی شهرستان‌های همجوار استفاده کنند.

وی افزود: برای‌تکمیل پروژه استخر سرپوشیده سقز 16 میلیارد ریال طبق قرارداد به تصویب رسیده بود که از این میزان 11 میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی‌استخر و 5 میلیارد ریال باقی مانده نیز صرف احداث فضای اطراف آن خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز