خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر سنندج:

حل مشکل ترافیک؛ مستعد احداث پروژه‌های ترافیکی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۷۸۳

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر سنندج گفت: بحث ترافیک یکی از معضلاتی است که به دلیل موقعیت توپوگرافی سطح شهر مستعد احداث پروژه های ترافیکی در سطح شهر سنندج است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، فردین زمانی در مراسم افتتاحیه اولین پارکینگ هوشمند شهر سنندج که با حضور کلیه مسئولان و مدیران ارشد شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که همیشه مورد گلایه شهروندان در سطح استان و شهرسنندج قرار می‌گیرد، ضعف پروژه‌های نیمه تمام است که تداوم این پروژه ها باعث تحلیل هزینه های فراوان جهت تکمیل آن خواهد شد.

وی گفت: یکی از سیاست های مهم دولت تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی در کوتاه ترین زمان ممکن است که شاهد بهره برداری سریع آنها باشیم و حمایت های مسئولان باعث شده که در وعده داده شده افتتاح پروژه پارکینگ طبقاتی شهر سنندج را به پایان برسانیم.

رئیس کمیسیون عمرانی شهر سنندج درادامه  به مشکل ترافیک سطح شهر سنندج اشاره کرد و گفت: بحث ترافیک یکی از معضلاتی است که به دلیل موقعیت توپوگرافی سطح شهر همانند عرض کم معابر و عدم تملک اراضی، مستعد احداث پروژه های ترافیکی در سطح شهر سنندج  در سنوات گذشته بوده، گریبان گیر شهروندان شده است.

فردین زمانی به ساعات پیک ترافیک سطح شهر اشاره می کند و بیان کرد: مشکل ترافیک از یک سمت و از طرف دیگر وجود کاربری های تجاری، خدماتی، و اداری که نیازهای شهروندان در هسته مرکزی شهر است، باعث ترافیک های بسیار بزرگ و ایجاد سفر در سطح شهر سنندج باشیم.

وی به اقدامات زیربناهای که در گذشته انجام شده اشاره کرد و گفت:  تفسیرطرح جامع حمل و نقل برای حل ترافیک شهر سنندج در وزارت کشور، گام اولی است که سبب شده نقشه راهی برای حل ترافیک  داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهرسنندج به نقیصه های پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: عدم مطالعات و بررسی همه جانبه پروژه ها موجب ضعف هایی در پروژه های عمرانی است که در راستای حل آن با پیش بینی پروژه ها و ارایه راهکارهای پیشنهادی، احداث پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر سنندج است.

زمانی به مشخصات پارکینگ احداث شده شهر سنندج اشاره و عنوان کرد: پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و زیربنای 11400متر مربع در 6طبقه و 2 طبقه زیر زمین، همکف و طبقات اول تا سوم با ساخت اسکلت بتونی ساخته است و هزینه تمام شده پروژه 59میلیارد تومان از است که از محل منابع داخلی شهرداری و عوارضات هسته پارکینگ صدور پروانه پرداخته شده است،  که ظرفیت 435 وسیله نقلیه سبک و متوسط با جایگاه معلولین و مجهز به سیستم کارت محاسبه هزینه و اعلان حریق و دوربین های مدار بسته است.

زمانی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن پایان سال و به طبع آن هزینه ها و ارقامی که شهرداری نیاز دارد 30 میلیارد تومان حقوق پرسنل و کارگران خود و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند، نیازمند نگاه ویژه و حمایت از طریق استانداری و فرمانداری شهر سنندج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز