خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج:

اخلاق حسنه اصلی‌ترین خصلت ورزشکاران است

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۰۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اخلاق ورزشکاران را اصلی ترین خصلت و اسوه برای جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قربان کیانی امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن قدردانی از خدمات تمامی مربیان و مدیران در این حوزه افزود: از زمان آغاز به کار ریاست میرزاده تحولات شگرفی در حوزه ورزش و فرهنگ ورزشی صورت گرفته است.

وی افزایش تخصیص سرانه دانشجو در دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش میرزاده اعتبارات ویژه ای در جهت ارتقای حوزه فرهنگ و ورزش درنظرگرفته شده است و این جای امیدواری دارد.

کیانی تصریح کرد: اخلاق جایگاه بالایی در حوزه دارد و به عنوان اصلی ترین خصلت ورزشکاران از آن یاد می شود و ورزشکاران در راستای ارتقای آن باید اهتمام لازم را به خرج دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به بهبود تیم های ورزشی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه تیم های ورزشی در استان فعال شدند و همگام با برنامه در جهت افتخارآفرینی بیشتر گام بر می دارند.

وی عنوان کرد: ورزش تاثیر بسزایی در سلامت روح و جسم افراد ایجاد می کند و سهیم شدن افراد جامعه به انجام ورزش همگانی ایجاد نشاط و افزایش اعتماد به نفس را به دنبال دارد.

کیانی تقدیر از دانشجویان ورزشکار را هر ساله جزو برنامه های این دانشگاه ذکر و خاطرنشان کرد: قدردانی از ورزشکاران و ارج نهادن به افتخارات آنها زمینه تشویق دو چندان را برای کسب بیشتر امتیازات فراهم می کند .

به گفته رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی سنندج، عملکرد دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش بسیار مطلوب بوده به طوری که شاهد جهش تصاعدی ورزش در سطح استان شده ایم.

کیانی با تاکید به انجام ورزش همگانی در جامعه اضافه کرد: هنگامی که جامعه به سمت ورزش سوق داده شود افراد سالم تری در اجتماع حضور می یابند و این منجر به نشاط اجتماعی  می شود که برای  رفاه زندگی ضروری است.

وی همچنین به ظرفیت و پتانسیل جوانان استان برای حضور در میادین بین المللی اشاره کرد و گفت: استعداد های فراوانی وجود دارد که مسئولان و مدیران باید بستر و شرایط را برای فعالیت این جوانان مهیا کنند.

در ادامه مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز با بیان اینکه 25 رشته ورزشی در مسابقات شرکت داشته اند افزود: طی سه ماه امسال حدود هزار دانشجو در میادین ورزشی شرکت داشتند و افتخاراتی را در این حوزه کسب کرده اند.

ظاهر اعتماد ابراز داشت: در عرصه ورزش همگانی از ابتدای امسال علاوه بر آمار مذکور کارکنان و اساتید دانشگاه نیز شرکت داشتند.

وی به گفته وزیر ورزش اشاره کرد و اضافه کرد: متاسفانه حدود 7 تا 10 درصد مردم به ورزش روی می‌آورند که این مناسب جایگاه کشور ایران نیست بنابراین در این راستا دانشگاه آزاد واحد سنندج بر رسالت خود می داند که با تعامل و همکاری دستگاه ها در جهت ارتقای ورزش گام بردارد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد سنندج به نتایج عدم وجود ورزش در جامعه و زندگی اشاره و تصریح کرد:  با پیشرفت و تکنولوژی آسیب های اجتماعی در حال گسرش هستند  و این عدم توجه و دخیل قرار ندادن ورزش در زندگی سبب بروز مشکلات این چنینی می شود بنابراین توجه به ورزش همگانی ضروری است.

وی مهمترین محور توسعه را سلامت دانست و خاطر نشان کرد: بدلیل فواید روانی و بیولوژیکی که ورزش به همراه دارد می تواند پشتوانه مهمی در راستای توسعه باشد.

در پایان مراسم ضمن رونمایی از  اخذ مجوز  تاسیس باشگاه ورزش اختصاصی برای اولین بار در کشور به مدت پنج سال توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از قهرمانان دانشجو در عرصه رقابت های استانی، ملی و بین المللی و همچنین مربیان و پیشکسوتان با اهدای احکام و جوایز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز