خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران:

ایثارگران مدافعین عزت و اقتدار میهن هستند

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۴۰

مشاور استاندار و مسئول‌هماهنگی امور ایثارگران گفت: ایثارگران مدافعین اقتدار و عزت ایران هستند که هیچگاه نگذاشتند ضعف و بحرانی در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا علیشاهی با بیان اینکه جامعه ایثارگران جامعه مطالبه‌گر نیستند، تصریح کرد: مشاورین ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی در خصوص رفع مشکلات ایثارگران در حوزه کاری خود تلاش و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشکر از زحمات مشاورین امور ایثار گران تمام دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: بر اساس گزارش عملکرد در سال94 ، اکثر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً دانشگاه کردستان، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون ، بانک‌های تجارت و  کشاورزی، فرمانداری سقز،  جمعیت هلال‌احمر و آموزش‌وپرورش در زمینه امور ایثارگران فعالیت خوب و قابل‌توجهی داشته‌اند و امید است سایر دستگاه‌های اجرایی نیز نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل‌آورند.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثار گران گفت: ایثار گران مدافعین عزت و اقتدار میهن هستند و هیچ‌گاه نگذاشتند ضعف و بحرانی در جامعه وجود داشته باشد، بنابراین لازم است دستگاه‌های اجرایی  خدمات آنان را نادیده نگیرند.

علیشاهی افزود: در 22 اسفند که به نام روز شهید نام‌گذاری شده است، برنامه‌هایی در نظر گرفته‌شده است که لازم است دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن اقدام نمایند و یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا توسط مسئولان و ستاد مربوطه است.

وی یکی دیگر از برنامه‌های امور ایثار گران را احصای رزومه ایثارگران عنوان کرد و گفت: تاکنون رزومه ایثارگران57 دستگاه اجرایی جمع‌آوری‌شده است که بالغ‌بر 2 هزار مورد بوده که شامل 868 نفر فرزند شهید، 62 جانباز آزاده، 70خواهر شهید، 127 فرزندجانباز ، 359 جانباز  و 514 نفر رزمنده بوده‌اند و انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند تا این آمار به‌روز شود.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثار گران گفت: یکی از برنامه‌های دهه فجر تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثار گران است که لازم است دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز