خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج مطرح کرد:

اجازه نخواهیم داد به شعور مردم توهین شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۷۸

شهردار شهر سنندج گفت: ایرانسل به شعور مردم استان کردستان توهین کرده است چرا که خون مردم سنندج با خون مردم سایر شهرها هیچ تفاوتی ندارد پس باید هزینه دریافتی به شهرداری در تمامی استان ها یکسان باشد.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری در جلسه رسمی شورا با موضوع ایجاد مرکز پژوهشی که با حضور نمایندگان ایرانسل، اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد در پی صحبت های نماینده ایرنسل گفت: نگاه شرکت ایرانسل به مردم شهر سنندج به چه صورت است که ایرانسل در شهرهای دیگر با قرار دادی در مساحت 27 کیلومتر، چهار میلیارد تومان به شهرداری ها متقبل می شود اما در سنندج برای 32 کیلومتر مساحت زمین یک میلیارد تومان قرار داد می بندد لذا این مهم برای شهرداری و شورای شهر سنندج قابل قبول نیست.

وی گفت : از اعضای شورای شهر نگران هستم، چرا که در برخی از موارد وقتی با مشکلی روبه رو می شوند تقصیرها و مسئولیت ها را به زمین شهرداری پرتاپ می کنند . همچنین شرکت ایرانسل برای برقرای فعالیت و زیر سازی سیستم خود بر اساس قرار دادی که با استان های دیگر منعقد کرده است باید با شهرداری سنندج نیز به همین روال باشد.

شهردار شهر سنندج در ا دامه تصریح کرد: شهرداری اجازه مجوز فعالیت به شرکت های خصوصی در جهت منافع خود نخواهد داد چرا که برای مردم این شهر شخصیت قایل هستم و یک ریال از منافع این شهر و مردم نخواهم گذشت حتی با سفارشات و پیگیری افراد دیگر نمی توانم از منفعت شهروندان بگذرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز