خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری کردستان:

تسهیلات ویژه‌ای برای اشتغال‌زایی به بخش خصوصی اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۱۱

مدیرکل‌دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: بخش خصوصی تاثیر بسیار زیادی بر اشتغال‌زایی دارد و لازم است تسهیلات ویژه ای به این بخش اختصاص یابد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، کوروش مرادی  در همایش دهیاران بخش مرکزی سنندج که در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، به لزوم توجه به تعاونی دهیاری‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تعاونی دهیاری ها راهی در جهت آبادانی روستاهاست و باید به این تعاونی ها توجه ویژه ای شود.

وی در مورد کمک به بخش مرکزی اظهار داشت: در سال جاری 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار جهت کارهای خدماتی و پروژه ها به بخش مرکزی اختصاص یافته است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان به نقش بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: بخش خصوصی تاثیر بسیار زیادی بر اشتغال‌زایی دارد بنابراین لازم است تسهیلات ویژه ای برای اشتغال‌زایی به این بخش اختصاص یابد.

مرادی در مورد پروژه‌هایی که از طریق امور روستایی و سازمان‌های شهرداری تأمین اعتبار می‌شوند، گفت: امسال مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی برای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق روستایی در نظر گرفته‌ شده است که از این تسهیلات مبلغ 4 میلیارد و 400 میلیون تومان برای بخش مرکزی منظور شده است که در قالب دو طرح گردشگری و دو طرح تولیدات کشاورزی است  و امید است در آینده نزدیک تسهیلات پرداخت‌شده و شاهد اشتغال‌زایی هرچه بیشتر روستائیان باشیم.

وی به همکاری و همراهی بخشدار مرکزی و شورا و دهیاران این بخش اشاره کرد و گفت: در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی فعال و همکاری و همراهی خوبی داشته‌اند و همکاری‌های متقابلی بین بخشدار و دهیار و شورا در پیگیری طرح‌های عمرانی دارند و شورا و دهیاران موفق استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز