خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان مطرح کرد:

اداره کل انتقال خون کردستان از لحاظ وسعت و منابع انسانی دارای محدودیت است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۴۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت : تشکیلات انتقال خون استان علیرغم اینکه از لحاظ وسعت و منابع انسانی دارای محدودیت است اما فعالیت‌های بین‌المللی خوبی را با تلاش شبانه روزی به انجام رسانده و رشد چشمگیری را در خدمات قابل ارائه نشان داده است .

به گزارش ایلنا: نقل از روابط عمومی انتقال خون کردستان نصرالهی‌زاده، در بازدید از اداره کل انتقال خون استان‌کردستان جلوگیری از خروج ارز از کشور، واردات داروهای مشتق از پلاسما و کسب درآمدهایی که قبلا در مجموعه انتقال خون به آن توجهی نشده بود را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت : سازمان برنامه و بودجه با توان بیشتری انتقال خون را مورد حمایت قرار خواهد داد.

وی تسریع تکمیل پروژه ساختمان فنی انتقال خون کردستان را ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و به منظور پیگیری هرچه سریعتر ارائه گزارش تفصیلی پیشبرد این پروژه را از راه و شهرسازی استان خواستار شد .

نصرالهی زاده در خصوص تامین اعتبار بخشی از تجهیزاتی که انتقال خون به صورت تعهدی از تامین کنندگان مجاز دریافت کرده است نیز قول همکاری داد .

وی در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر وامید هر دستگاه اجرایی را که برنامه های اثر بخش و توسعه محوری را تدوین کند بیش از پیش همراهی خواهد کرد ، ابراز امیدواری کرد که تمامی دستگاه‌های ذیربط ارتباط و تعامل خود را با انتقال خون استان افزایش دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز