خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

مجمع خیرین ازدواج، راهکاری در جهت تسهیل ازدواج جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۸۷

معاون‌فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان با تأکید بر اینکه تشکیل مجمع خیرین ازدواج راهکاری در جهت تسهیل ازدواج جوانان است،گفت:این مجمع برای‌تجمیع‌و هدفمندسازی کمک‌های افراد خیر در امر ازدواج بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش‌ایلنا، هیرش رضایی بیان داشت: کمک و همکاری دستگاه‌های مختلف استان در زمینه آموزش‌ها و مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج یکی از ضروریات جامعه است.

وی بابیان اینکه قانون تسهیل ازدواج دارای بندهای مناسبی برای شرایط هرچه بهتر ازدواج جوانان است، گفت: در این قانون امکان به‌ کارگیری امکانات دولتی برای ازدواج لحاظ شده است که نیاز به همراهی و همکاری دستگاه‌های ذیربط دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان کردستان با تأکید بر اینکه تشکیل مجمع خیرین ازدواج راهکاری در جهت تسهیل ازدواج جوانان است، گفت: این مجمع برای تجمیع و هدفمندسازی کمک‌های افراد خیر در امر ازدواج بسیار مؤثر خواهد بود.

رضایی به دو برابر بودن هزینه‌های طلاق نسبت به هزینه‌های ازدواج اشاره کرد و اظهار داشت: طلاق یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و لازم است مردم و مسئولان تدابیر و راهکارهای مناسب در جهت کاهش طلاق در جامعه ارائه کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان  ادره کل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان با کمک و همکاری افراد توانمند و خیر می‌تواند باعث تسریع و تسهیل در امر ازدواج شود.

رضایی به لزوم تشکیل این مجمع در شهرستان‌ها نیز تأکید کرد و گفت: با تدوین دستورالعمل و مشخص کردن وظایف دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز