خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

خانه جوانان نایسر شهر سنندج در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۲۷

مدیرکل ورزش و جوانان‌کردستان از افتتاح خانه جوانان نایسر شهر سنندج خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولائی شامگاه روز دوشنبه 4 دی ماه به همراه معاون فرهنگی و امور جوانان از بخش های مختلف خانه جوانان شهر نایسر بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این بازدید اظهار داشت، خانه جوانان شهر نایسر با پیگیری‌های صورت گرفته معاونت فرهنگی و امور جوانان در راستای مکان اختصاصی برای فعالیت و امورات سازمان های مردم انجام شد. 

حامد جولائی افزود: این طرح مکانی برای فعالیت ها و تصمیم گیریهای جوانان است و هزینه‌های اجاره این طرح از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تأمین خواهد شد.

جولائی در ادامه گفت: خانه جوانان شهر نایسر در دو طبقه با زیربنای 300 متر مربع در بخش‌های مختلف اداری و سالن جلسات احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: این طرح به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

حامد جولائی به آسیب‌های اجتماعی در شهرهای استان کردستان اشاره کرد و گفت: با احداث خانه جوانان، سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بدون دغدغه در مکان مختص به خود به رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی بپردازند.

جولائی در پایان اظهار داشت: رسیدگی به امورات و فعالیت‌های حوزه جوانان به عنوان مقوله مهم برای مسئولان باید در اولویت باشد و با توجهات و کم کردن انتظارات این حوزه می‌توانیم شاهد جامعه ای شاداب و بدون آسیب‌های مختلف اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز