خبرگزاری کار ایران

دعوت 6 ورزشکار کردستانی به اردوی تیم ملی پیوند اعضاء

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۴۴

فدراسیون پیوند اعضاء 6 ورزشکار کردستانی را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کادر فنی فدراسیون پیوند اعضاء به منظور حضور در مسابقات جهانی، اردوهای تیم ملی زنان و مردان خود را در رشته‌های شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‎کند.

حامد جولایی افزود: اردوی تیم ملی پیوند اعضاء بزرگسالان مردان و زنان کشور در رشته‌های مختلف ورزشی از دیشب با حضور 83 ورزشکار آغاز شده است.

وی گفت: امیر شاه ‎ملکی و شیرین احمدی 2 ورزشکار عنوان‎ دار کردستانی در رشته تنیس روی میز با دعوت کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور دارند.

به گفته جولایی طیب طاهرپور و گلاویژ دارخال نیز به ترتیب در رشته‎های شنا و بدمینتون به اردوی تمرینی تیم ملی فراخوانده شدند و تمرینات آمادگی خود را تحت نظر مربیان تیم ملی انجام خواهند داد.

وی گفت: فواد خوزم و محمد رسولی دو دونده کردستانی نیز با دعوت کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور پیدا کردند.

اردوی تیم ملی رشته‌های شنا، تنیس روی میز، دو و میدانی و دارت به منظور آمادگی ملی‎پوشان برای حضور موفق در مسابقات جهانی تیرماه سال آینده در مالاگا اسپانیا، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز