خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سنندج مطرح کرد :

بدون امنیت و امکانات رفاهی هیچ اقدام و فعالیتی امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۱۴

رئیس شورای شهر سنندج به موضوع امنیت در شهر اشاره کرد و گفت: اگر شهر را به عنوان یک موجود زنده در نظر بگیریم پس باید در فکر مسایل امنیتی آن باشیم چرا که بدون امنیت هیچ اقدام و فعالیتی انجام نمی شود.

به گزارش ایلنا، جلال شریعتی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر که با حضور شهرداری، اعضا و مدیر کل شرکت نفت استان کردستان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسب حادثه تاسف بار پلاسکو گفت: امیدواریم حادثه پلاسکو در هیچ نقطه ای از کشور تکرار نشود . این حادثه درس بزرگی برای هوشیاری و بیداری مدیران و مسئولان دست اندرکار کشور است.

وی اظهار داشت: این حوادث و اتفاقات می تواند در کمین هر شهری باشد چرا که این اتفاق در شهرداری بسیار توانمند دنیا به وجود آمد، اما همچنان از کنترل و مهار آتش سوزی پلاسکو عاجز هستند لذا لازم است در هر شهری مسئولان شهرداری بیشتر به مجهز بودن امکانات و آموزش نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشد.

رئیس شورای شهر سنندج به موضوع امنیت در شهر اشاره می کند و اذعان نمود: اگر شهر را به عنوان یک موجود زنده در نظر بگیریم پس باید در فکر مسایل امنیتی آن باشیم زیرا در این صورت است که  زمینه امکانات رفاهی و امنیت انسان را فراهم کردیم لذا بدون امنیت هیچ اقدام و فعالیتی انجام نمی شود.

جلال شریعتی در ادامه اذعان داشت: لازم است به صورت جدی تدابیری را در نظر بگیریم که در هر زمان بلند ترین ساختمان در هر شهری دچار حریق شد بدون دغدغه و کوچکترین مشکل بتوانیم در کم ترین زمان ممکن مهار نمایم و بخش امنیت شهر که توسط شهرداری حل و فصل می شود به نحو احسن انجام گیرد.

وی به موضوع اصلی جلسه اشاره کرد وگفت: جابه جای اعتبار و رسیدگی به لایحه  و همچنین استانداردسازی جایگاه های سی ان جی با توجه به هشدار شرکت نفت استان  لازم وضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز