خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان:

کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۸۳

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: دستگاه های اجرایی کاهش آسیب های اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا  از استانداری کردستان، جمال ارشدی ظهر امروز در نشست تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی که با حضور برخی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در محل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد، افزود: بررسی  آسیب های اجتماعی از وظایف اجرایی مهمی  است که باید نهادها با تعیین اولویت نسبت به اجرایی نمودن آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: برنامه تقسیم کار ملی در زمینه های مختلف از جمله کنترل وکاهش آسیب های ناشی از حاشیه نشینی و بافت های فرسوده، اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی و آسیب های زندانیان وخانواده ی آنان و حمایت از زنان سرپرست خانوار تدوین شده است.

ارشدی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز  برای اجرای برنامه های براساس اولویت اجرایی به دستگاه ها ابلاغ شده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا بایستی در تعیین محتوای آموزشی هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها انجام پذیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: برنامه‌ی کاهش اعتیاد با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با محوریت دانشگاه  علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و برنامه طلاق با محوریت بهزیستی و کنترل وکاهش مفاسد اخلاقی توسط دادگستری ونیروی انتظامی انجام می شود.

وی در پایان گفت: در اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی تا حد توان از ظرفیت و توان سازمان های مردم نهاد با توجه به موضوع فعالیت و تخصص وتوانمندی آنان استفاده گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز