خبرگزاری کار ایران

تثبیت قیمت در بازار امنیت خاطری برای تولیدکننده و مصرف کننده

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۸۷

استان کردستان در راستای تولید با کیفیت گوشت مرغ، از استان‌های برتر است اما تنظیم بازار این محصول با تثبیت قیمت آن می‌تواند از نگرانی مصرف کننده بکاهد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در جلسه تنظیم بازار با اشاره به تثبیت قیمت مرغ در بازار گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ منافع تولید کننده و مصرف‌کننده را باید اولویت اول قرار داد.

ذوالفقاری اظهار داشت: استان کردستان در راستای تولید با کیفیت گوشت مرغ، از استانهای برتر است اما تنظیم بازار این محصول با تثبیت قیمت آن می تواند از نگرانی مصرف کننده بکاهد.

وی افزود: ضرورت بازنگری در قیمت ها در راستای نظارت بر قیمت گوشت مرغ با اولویت ایجاد امنیت خاطر برای مصرف کننده و تولید کننده مورد اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همچنین ضمن تقدیر از نظارت بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت بر بازار به ویژه قیمت گوشت مرغ اظهار داشت: با نظارت دقیق به تثبیت قیمت مرغ در بازار دست افراد سود جو قطع و مصرف کننده بدونه دغدغه در بازار نسبت به تهیه اقلام مصرفی اقدام می کند.

ذوالفقاری شفاف‌سازی در راستای شرح وظایف سازمان صنعت معدن تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برای تنظیم بازار از ضروریات عنوان کرد و یاد آور شد: با توجه به اینکه وظایف هر سازمان مشخص است و با رعایت دستورالعمل های وزارت جهاد کشاورزی می تواند در راستای خدمت به مردم استان کردستان عمل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز