خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

در دهه فجر۲۰۴ پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۹۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه ۲۰۴ پروژه درایام دهه فجر سالجاری افتتاح و به بهره برداری می رسد اظهار داشت:این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۸۵۳۳۴ میلیون ریال میزان بهرمندی ۳۸۳۵ خانوار را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا، ذوالفقاری گفت:با افتتاح ۲۰۴ پروژه زمینه و تثبیت ۲۴۴ شغل ثابت واشتغالزایی ۷۷ نفر را فراهم می کند.

وی افزود:شهرستان سنندج با ۸۱ پروژه ،سقز ۳۶ پروژه و دیواندره ۳۳ پروژه بیشترین سهم افتتاح این پروژه هارلا به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ازمجموع پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر سهم آب وخاک وامور فنی مهندسی را ۱۲۱ پروژه عنوان کردو گفت :یکی از دغدعه های بخش کشاورزی تامین آب کشاورزی است افزایش بهره وری آب در بخش کشاورزی در گرو تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری است با اولویت قرار دادن این مهم ۲۴۰۱۰ میلیون ریال اعتبار و ایجاد ۱۸۶ شغل ثابت ،۲۱۸ خانوار را از این خدمات بهرمند کرد.

ذوالفقاری همچنین یاداورشد: تولیدات گیاهی ،تولیدات دامی ،تعاون روستایی ،دامپزشکی، شیلات ،صنایع روستایی ،منابع طبیعی و آبخیزداری از پروژه افتتاح در دهه فجر بهرمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیتهای اعتباری بخش کشاورزی استان کردستان با توجه به عنایت استاندار و رئیس  سازمان برنامه ریزی استان در جذب اعتبار افتتاح ۲۰۴ پروژه با اعتبار ۱۸۵۳۳۴ میلیون ریال همت  والا وهمچنین مدیریت جهادی مدیران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی را به اثبات رسانده است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پروژه های آماده افتتاح با حضور وزیرکشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز