خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان مطرح کرد:

مردم ما هوشیارانه اهداف دشمن را ناکام گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۵۶

رئیس کل دادگستری استان کردستان هدف دشمنان نظام را بیهوده خواند و گفت: برخی تمایل دارند مردم را نسبت به نظام ناامید کنند ولی خوشبختانه مردم ما هوشیارانه اهداف دشمن را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر گروسی امروز در آیین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه 1 سنندج ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر افزود: یکی از بزرگترین رخدادهای قرن بیستم و با عظمت ترین انقلاب های جهان پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که مردم با جانفشانی و از خود گذشتگی این فریضه را به سرانجام رساندند.

وی گفت: این انقلاب امید بخش مستضعفین و مظلومانه است و در جهان دوستاران زیادی دارد و این به برکت خون شهدا، ایثارگران و گذشتگان ما بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: از 15 خرداد 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی مردم از جان مایه گذاشتند و امروز درخت تنومند انقلاب ثمرات فراوانی را به بار آورده است.

گروسی تکلیف امروز مردم را حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: وظیفه اساسی ما حفظ دستاوردها و ارتباط مناسب بین نسل جوان و نسل انقلاب جهت مصون داشتن از گزند دشمنان می باشد.

وی هدف دشمنان نظام را بیهوده خواند و گفت: برخی تمایل دارند مردم را نسبت به نظام نا امید کننده ولی خوشبختانه مردم ما هوشیارانه اهداف دشمن را ناکام گذاشتند.

گروسی اضافه کرد: انقلاب در راستای استقلال، رفاه و آزادی تلاش زیادی کرد و ما شاهد پیشرفت های روز افزون در عرصه های مختلف در سایه این انقلاب هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در بخش دیگری از صحبت‌های های خود به رسالت سازمان ثبت و اسناد املاک اشاره کرد و گفت: امروز این سازمان مایه آرامش مردم در کشور است چرا که اموال مردم را از تعرض مصون می دارد.

وی ابراز داشت: خدمات این سازمان به صورت الکترونیکی انجام می شود و این امر امکان جعل و سوء استفاده را از بین برده و فعالیت ها دقیق تر و کامل تر صورت می گیرد.

گروسی گفت: بیش از 95 درصد اسناد ملی و اراضی دولت دارای سند مالکیت است و این در نتیجه همکاری دستگاه های همراه با سازمان ثبت و اسناد محقق شده است.

وی احداث این ساختمان را مسمر ثمر دانست و گفت: برخی از ادارات در سایت اداری طراحی شده اند و این خود سبب دسترسی سریع مردم به ادارات جهت انجام امورات خود می شود.

گروسی ادامه داد: لزوم همکاری و ساماندهی شهرداری در زمینه خیابان کشی، طراحی عمومی و محل مناسب پارک خودرو در سایت اداری ضروری است چرا که مردم زحمت زیادی را در رفت و آمد متحمل می شوند.

شایان ذکر است طرح شمیم" شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت"، دفتر الکترونیک گواهی امضا دفاتر اسناد رسمی و چندین پروژه عمرانی دیگر از طریق ویدیو کنفرانس به صورت مستقیم توسط رئیس سازمان ثبت و اسناد املاک کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز