خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان:

ایجاد بازارچه اشتغال ویژه زنان سرپرست خانوار ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۷۸۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ایجاد بازارچه اشتغال ویژه زنان سرپرست خانوار را با اهمیت توصیف کرد و گفت: همین بازارچه اشتغال را باید به نوعی برنامه ریزی و اجرا کرد که در کنار پارک بانوان قرار بگیرد و زمینه مراجعه همه اقشار جامعه را فراهم آورد.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر در جلسه کارگروه بانوان و خانواده با بیان اینکه متاسفانه در کردستان فعالیت اجتماعی زنان خیلی کم است، ادامه داد: باید بر روی حضور بیشتر و موثرتر زنان در اجتماع و فرهنگ سازی مناسب برنامه ریزی و کار شود.

آشناگر با اشاره به اینکه در گذشته کارهایی برای احداث پارک بانوان در طوس نوذر سنندج با صرف هزینه های قابل توجه انجام شده است، گفت: احداث یک پارک دیگر علاوه بر صرف هزینه، دشوار و زمانبر است بر همین مبنا اگر به ساماندهی و تجهیز پارک فعلی بانوان توجه شود بهتر است.

وی با بیان اینکه پارک بانوان باید برای جاذبه و ویژگی های خاص خود را داشته باشد ادامه داد: به منظور افزایش استقبال بانوان از این پارک لازم است از ظرفیت سمن ها و رسانه ها و کارهای تبلیغی بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان در ادامه ایجاد بازارچه اشتغال ویژه زنان سرپرست خانوار را با اهمیت توصیف کرد و گفت: همین بازارچه اشتغال را باید به نوعی برنامه‌ریزی و اجرا کرد که در کنار پارک بانوان قرار بگیرد و زمینه مراجعه هم اقشار جامعه به آن فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز