خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی دیواندره مطرح کرد:

افزایش کشفیات کالای قاچاق در دیواندره

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۳۱

بخشدار مرکزی شهرستان دیواندره گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق، غیربهداشتی و غیر استاندارد در دیواندره افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، سیف الله امامی با اعلام این مطلب افزود: اگر جلوی کالای قاچاق گرفته نشود به تولید داخلی لطمه خواهد زد و باید از مبدا با قاچاق برخورد کرد.

وی گفت: ادارات مربوطه شدیدا با کالاهای قاچاق غذایی و بهداشتی برخورد کنند چون ممکن است  سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند. مبدا این محصولات مشخص نیست و ممکن است قبل از ورود به کشور دستکاری شوند.

بخشدار مرکزی شهرستان دیواندره اظهار داشت: واحد مبازه با کالا قاچاق دیواندره در روستاها با دهیاران جلساتی آموزشی تشکیل دهند و جلساتی نیز در ارتباط با مبارزه با کالای قاچاق را با روحانیون که دارای نفوذ در جامعه هستند داشته باشند.

امامی تاکید کرد: برخی از ادارات کالای خارجی خریداری و در عوض فاکتور کالای ایرانی ارائه می دهند که باید تذکرات جدی داده شود.

رئیس مبارزه با کالا قاچاق دیواندره در این جلسه گفت: در سال جاری 539 میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کرده ایم که نسبت به سال گذشته دارای افزایش بوده است. سال گذشته 469 میلیارد ریاد کشفیات داشتیم.

لطفی پور ادامه داد: کشفیات سیگار و تجهیزات ماهواره ای کاهش یافته است اما کشفیات مشروبات الکلی، گوشی، دارو و پارچه افزایش یافته است.

همچنین نوشاد مسئول بهداشت محیط شهرستان دیواندره از کشف 100 قلم لوازم آرایشی غیر بهداشتی و 50 کیلو گرم مواد غذایی خبر داد.

سیروس کاکی مسئول اداره استاندارد دیواندره نیز از کشف 32 گرم طلای بدون کد در شهرستان دیواندره خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز