خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان مطرح کرد:

سمن‌ها رکن سوم توسعه پایدار در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۹۲

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: سمن ها رکن سوم توسعه پایدار در هر جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیم کریمی امروز در کارگاه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد که در سنندج برگزار شد افزود: سمن ها رکن سوم توسعه پایدار در هر جامعه هستند و فکری موفق است که منش سمن را دارا باشد چرا که دارای کنش می باشد در حالی که فکر دولتی راکد می باشد.

وی با تاکید بر توانمند سازی سمن ها ابراز داشت: در صورت تحقق این مهم کشور فعال و پویا می شود و توسعه پایدار را سبب می شود.

کریمی با بیان اینکه 70 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد می باشد گفت:در زمینه اعتیاد دارای خلاء های فراوانی می باشیم و هر سازمان و نهادی که در حوزه اعتیاد طرحی را مطرح نماید با استقبال ما مواجه می شود.

وی عملکرد سازمان های مردم نهاد در استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با گسترش ارتباطات به صورت شبکه ای می توان شاهد رشد کیفی سمن ها باشیم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه از پتانسیل گروه گرایی در سازمان ها باید بهره برد گفت: نهاد ها با رویکرد اجتماعی شدن می توانند شاهد فزایش عملکرد خود در زمینه های مختلف باشند و در این راستا برپایی کارگاه ها می تواند مسمر ثمر واقع شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز