خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

همراهی و همکاری مردم، باعث عمران و آبادانی بیشتری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۲۸

فرماندار سنندج گفت: همراهی و همکاری مردم، عمران و آبادانی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و در روستاهایی که مردم همکاری لازم را داشته‌اند کارهای بزرگی در زمینه عمران روستایی از جمله فاضلاب‌کشی و سنگفرش با کمک بخشداران و دهیاران انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدابراهیم زارعی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، ضمن  تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی  22 بهمن بیان داشت: مردم با حضور خود دشمنان را ناامید کردند و بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

 وی در خصوص پروژه‌های افتتاح‌شده دهه فجر گفت: زحمات تمام مدیران و مسئولان جای تشکر است، خصوصاً مدیرعامل شرکت گاز کردستان که برای روستاهای دوردست گازرسانی انجام داده‌اند.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در پی خدمت بیشتر رساندن به شهرها است، افزود: خدمات‌رسانی باعث می‌شود که مهاجرت معکوس داشته باشیم ومشکل حاشیه‌نشینی در شهرها وجود نداشته باشد.

زارعی به بارشهای اخیر اشاره کرد و گفت: باوجود بارش برف سنگین ، با تلاش ادارات ذی‌ربط خصوصاً هلال‌احمر، راهداری، شرکت توزیع برق و سایر ادارات به‌موقع در خصوص امدادرسانی و خدمات‌دهی به مردم و مسافران فعالیت لازم را انجام داده‌اند تا مشکلی در این زمینه برای مردم پیش نیاید.

وی گفت: همراهی و همکاری مردم، عمران و آبادانی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و در روستاهایی که مردم همکاری لازم را داشته‌اند کارهای بزرگی در زمینه عمران روستایی ازجمله فاضلاب کشی و سنگفرش با کمک بخشداران و دهیاران  انجام‌شده است.

فرماندار سنندج  به اعتبارات و کمبودهای موجود اشاره کرد و افزود:  باوجود مشکلات اعتباری، دولت توانسته است که کارهای قابل‌توجهی انجام دهد.

زارعی به نتایج برجام اشاره کرد و اظهار داشت: از مهم‌ترین نتایج برجام این است که تهدیدها به گفتمان تبدیل شود و در این راستا دولت تدبیر و امید توانسته است مذاکرات قابل‌توجهی با دنیا داشته باشد .

فرماندار سنندج در خصوص انتخابات تأکید کرد وگفت: لازم است اقشار مختلف مردم و ادارات کمک کنند که انتخابات پرشوری داشته باشیم و زمینه را مساعد کنیم که نخبگان در شوراهای شهر و روستا حضورداشته باشند و انتخاب سالمی برگزار شود.

زارعی یادآور شد: لازم است مدیران از حمایت از کاندیداهای خاصی از شورای اسلامی شهر و روستا  دوری کنند و از امکانات دولتی استفاده نکنند.

وی در خصوص تسهیلات سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: مدیران صنعت و معدن و میراث فرهنگی نظارت دقیق بر عرضه‌ی کالاو چگونگی خدمات‌رسانی  در هتل‌ها و مهمانسراها توجه ویژه‌ای شود  و بهداشت نیز نظارت ویژه بر اماکنی که عرضه‌ی خدمات کالا دارند داشته باشند.

فرماندار سنندج در خصوص ساخت‌وسازها افزود: لازم است ادارات ذی‌ربط نظارت نمایندکه با ساخت‌وسازهای بی‌رویه به حریم شهرها و زمینهای زراعی تجاوز نشود و تصرف‌های غیرقانونی انجام نگیرد.

گفتنی است در پایان این جلسه از مدیر منابع امر آب شهرستان سنندج با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز