خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرماندار سنندج:

بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۳۰

معاون سیاسی فرماندار سنندج با بیان اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند گفت: لازم است با انجام فعالیت‌های مناسب و همکاری تمام اقشار مردم و مسئولان زمینه حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات آینده فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موحد امان‌اللهی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، ضمن بیان این مطلب بیان داشت: مردم با حضور فعال در انتخابات آینده بار دیگر ثابت خواهند کرد که کماکان پشتیبان و حافظ  نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در خصوص قانون‌گرایی  و حرکت برمدار قانون  در همه امور تأکید کرد و گفت: انتخابات  به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد داخلی است  که بیشترین بازتاب را در سطح منطقه و فرا منطقه دارد و بنابراین رعایت قانون در تمام مراحل آن امری اجتناب‌ناپذیر است .

معاون سیاسی فرماندار سنندج به راهپیمایی مردم در 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، پیام امیدبخش برای دوستداران انقلاب  اسلامی در سطح  دنیا و پیام ناامیدکننده و هشداردهنده برای دشمنان این نظام بود و ثابت کردند  که  این مردم پشتوانه نظام هستند.

امان‌اللهی بابیان اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند  گفت: لازم است که با انجام فعالیت‌های لازم و همکاری تمام اقشار مردم و مسئولین زمینه حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات آینده فراهم شود.

وی به حفظ بیت‌المال اشاره کرد و گفت: لازم است مسئولان از بیت‌المال به نحو شایسته صیانت نمایند و انتخابات نیز نباید از امکانات دولتی به نفع کاندیدا یا جریان سیاسی خاصی استفاده شود.

معاون سیاسی فرماندار سنندج در تکریم ارباب‌رجوع خاطرنشان کرد: لازم است هر فردی در هر حوزه و سمتی که قرار دارد با مردم به نحو شایسته رفتار کرده و کارهای مردم را به شیوه قانونمند پیگیری و اجرا نماید تا در مردم رضایتمندی ایجاد شود.

امان‌اللهی به لزوم همکاری ادارات در برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: بر اساس قانون تمام مدیران و مسئولان و کارمندان  در برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 سنندج نیز در این جلسه به جشن نیکوکاری اشاره کردو گفت: این جشن همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد و در این زمینه هماهنگی لازم با ادارات ذی‌ربط صورت گرفته است و امید است مردم سنندج با شرکت در این امر خداپسندانه به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز