خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه امسال ثبت شد؛

آموزش‌مهارت بیش از 1 میلیون‌نفر ساعت در آموزشگاه‌های آزاد کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۹۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از ارائه بیش از یک میلیون و دویست و پنج هزار و پانصد و دوازده هزارنفر- ساعت از کارآموزان استان کردستان در طی نه ماهه سالجاری در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جمیل احمدی با بیان این خبر افزود: در نه ماهه سال جاری این اداره کل از یک میلیون و دویست و پنج هزار و پانصد و دوازده  نفر- ساعت در بخش خصوصی و موسسات کارآموزی آزاد آموزش های مهارتی ارائه داده است.

وی با اشاره به فعالیت 125 آموزشگاه آزاد در استان خاطرنشان کرد : 69 آموزشگاه‌های آزاد استان مختص خواهران ، 15 آموزشگاه مختص برادران و  41 آموزشگاه دو منظوره است.

احمدی افزود : طی نه ماه گذشته از سال، تعداد 121 کارت  ابلاغ مدیریت، 25 کارت تمدید ابلاغ مدیریت، 530 کارت مربیگری، 81 کارت تمدید مربیگری، 20 مجوز جدید تاسیس آموزشگاه و 8 تمدید پروانه تاسیس در استان صادر شده است .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با تأکید بر اهمیت آموزشگاههای آزاد حمایت از بخش خصوصی را یکی از اهداف و سیاست های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و اظهار داشت: تعداد رشته‌های آموزشی ارائه شده در این استان 27 رشته و تعداد حرفه های آموزشی146 حرفه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز