خبرگزاری کار ایران

فلاحی:

باید قانونمندی و قانونمداری در بحث ترافیک رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۱۰

فرماندار بانه به ساماندهی مناسب محدوده تجاری بانه تأکید کرد و گفت: در مقابل عوارضی که شهروندان می‌پردازند باید قانونمندی و قانونمداری در بحث ترافیک رعایت شود.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی بیان داشت : مشکل ترافیکی شهر بانه ضعف مدیریتی است و حل این معضل و  کاهش بار ترافیکی سطح شهر، نیازمند همکاری و همفکری سازمان ‌های دولتی، متخصصین و کارشناسان ترافیکی و انجمن‌های مردمی است.

وی وجود گشت بازرسی فعال برای کنترل ترافیک را ضروری دانست و گفت: شهر بانه تنها شهری است که گشت بازرسی فعال ترافیکی ندارد باید در خیابان های اصلی گشت کنترل به صورت شبانه روزی فعالیت کند و به جای پلیس و شهرداری کار کند.

به گفته وی برخورد با تخلفات تاکسی ها بر عهده کمیته انضباطی شامل شهرداری، شورا و نماینده پلیس راهور است و هیچکدام از نهادها نمی توانند خود سرانه تاکسی ها را جریمه کنند.

فلاحی تصریح کرد: 206 دستگاه خودرو از آژانس های سطح خارج شده اند تا زمانی که پلاک این خودروها تغییر نکنند نباید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شوند.

وی به ساماندهی مناسب محدوده تجاری بانه تاکید کرد و گفت: در مقابل عوارضی که شهروندان می پردازند باید قانونمندی و قانون مداری در بحث ترافیک رعایت شود. 

فرماندار بانه به ضرورت نصب دوربین های مدار بسته سیار در مکان های مهم شهر و اعمال قانون برای رانندگان متخلف در راستای کنترل و روان سازی ترافیک اشاره کرد و افزود: با نصب دوربین های مدار بسته نیازی به حضور فیزیکی پلیس نداریم وجود گشت های نامحسوس در سطح شهر هم می تواند به کاهش با ترافیکی کمک کند.

فلاحی افزود: جریمه ها می تواند علاوه بر روان سازی بار ترافیکی در بحث فرهنگ سازی هم کمک کند.

فرماندار بانه وجود یک بازارچه عمومی که بتوان مایحتاج روزانه را در آن تأمین کرد ضروری دانست و افزود: برای کاهش بار ترافیکی در سطح شهر و دسترسی آسان شهروندان به زودی بازاری مناسب ایجاد می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز