خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین برنامه طرح نشاط اجتماعی ویژه دختران در محلات حاشیه شهر سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۶۰

اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان، در یکی از مدارس حاشیه شهر جنگ شادی و نشاط اجتماعی ویژه دختران جوان اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان  کردستان گفت: این برنامه توسط موسسه فانوس طارادیس با حمایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و همکاری اداره کل  امور اجتماعی استانداری و امور بانوان استانداری کردستان برگزار و تعدادی جوائز به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات اهداء گردید. 

این برنامه به‌مدت 3 ساعت به‌طول انجامید که در آن از 10 آیتم ورزشی برای اجرای مسابقات استفاده شد که به گفته مسئولان برگذاری، هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها ایجاد فضای مملو از نشاط و دوری از آسیب‌های اجتماعی بود.

هیرش رضایی اعلام کرد: خوشحالیم سازمان‌های مردم‌نهاد استان کردستان به درجه‌ای از موفقیت رسیده‌اند که ادارات برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود به این انجمن‌ها اعتماد و از کمک آنها استفاده می‌کنند.   

رضایی خاطرنشان کرد: این طرح توسط موسسه فانوس طارادیس و در هفت منطقه آسیب‌خیز ویژه دختران جوان اجرا می‌شود که با توجه به اهمیت موضوع کیفیت انجام کار بسیار مهم  است.

وی اعلام کرد: یکی از اولویت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان توجه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های اجتماعی است زیرا در حال حاضر جامعه به سمت و سوی آسیب‌های اجتماعی در حال گرایش است و همین امر موجب شده تا با تقویت این سازمان‌ها در محلات آسیب‌خیز مداخله و نسبت به پیشگیری از معضلات اجتماعی خصوصا در میان دختران جوان اقدام شود.      

رضایی در پایان گفت: از بانیان برگزاری این برنامه و همچنین مدیر و معلمان مدرسه تشکر می‌کنم که همکاری‌های لازم را با این موسسه در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز