خبرگزاری کار ایران

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

کسب رتبه برتر کشوری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۲۴

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: احراز رتبه‌چهارم‌کشوری اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان در ارزیابی عملکرد نشانگر توجه ویژه و دقیق نسبت به وظایف محوله است.

به گزارش ایلنا، محمد بختیارخلیقی با بیان این مطلب افزود: با عنایت و توجه ویژه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به بحث اصناف و بازاریان و اهتمام و پیگیری های کارکنان اداره امور اصناف و تشکل‌های این سازمان در خصوص کارهای مربوط به اصناف، خوشبختانه در این راستا و در ارزیابی های صورت گرفته، کردستان در زمره استان‌های فعال قرار گرفت.

وی خاطر نشان ساخت: با تلاش های صورت گرفته، اداره امور اصناف و تشکلهای سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جهت ارتقای سطح کیفی و بهبود عملکرد "سامانه‌های ثبت مصوبات کمیسیون نظارت، کدگذاری آیسیک و به روز رسانی سایت ایرانیان اصناف" و تلاش برای بهبود فضای کسب وکار در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که توسط رهبر معظم انقلاب مزین شده است، حائز رتبه برتر شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در همین راستا، توسط معاونت بازرگانی واقتصادی وزارت صنعت، معدن وتجارت و رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، لوح تقدیر و سپاس خود را در همایش کشوری که در استان بوشهر برگزار شد، تقدیم نماینده این سازمان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز