خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان عنوان کرد:

مدیریت زنان کارها را با نظم و انضباط بهتری پیش می‌برد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۲۶

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: برخلاف دیدگاه ضعف مدیریتی نسبت به زنان، در میان زنان مدیران توانمند زیادی هستند که با بهره گیری از سبک مدیریت خوب و اعمال شیوه‌های مناسب، روند کارها را با نظم و انضباط بهتری پیش می برند.

به گزارش ایلنا، لیلا آژیر در اولین دوره آموزشی طرح ملی توان افزایی زنان مدیر و مسئول در استان کردستان با اشاره به اینکه زنان در راستای ارتقاء پست های مدیریتی با موانعی روبرو هستند، گفت: دیدگاه فضای کار زنانه و سبک مدیریت زنان در ادارات، زنان را از سبک رایج در سازمان دور می کند.

وی اظهار داشت: برخی دیدگاه‌های غلط در زمینه شیوه مدیریتی زنان در ادارت وجود دارد و زنان در مقایسه با مردان در شیوه مدیریتی ناتوان‌تر تلقی می شوند.

وی ادامه داد: برخلاف دیدگاه ضعف مدیریتی نسبت به زنان، مدیران توانمند زیادی هستند که با بهره‌گیری از سبک مدیریت خوب و اعمال شیوه های مناسب، روند کارها را با نظم و انضباط بهتری پیش می برند.

آژیر هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توانمند سازی زنان، حضور پررنگ زنان در عرصه مدیریتی، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقق انتظارات بانوان و بهبود شاخصه های حوزه بانوان عنوان کرد.

اسناد بالادستی ریاست جمهوری در حوزه زنان به نقش زنان در توسعه برنامه های ملی و بین المللی، توانمندسازی حقوقی، پی گیری عدالت جنسیتی و هدفمند کردن و موثر بین سازمانی توجه ویژه ای دارد.

بر اساس هماهنگی های معاونت امور زنان و خانواده هفت ساعت دوره آموزشی ویژه بانوان مسئول در ادارات در رده های مختلف مدیریتی در استان ها پیش بینی شده است که 12 ساعت آموزش حضوری و 25 ساعت آموزش غیر حضوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز