خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان مطرح کرد:

آگاه‌سازی عمومی در استفاده صحیح از فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۱۹

فرماندار دهگلان‌گفت: آگاه‌سازی‌عمومی در استفاده از فضای مجازی ضرورت دارد چرا که افزایش حجم چشمگیر کاربران این فضا بستر سوء استفاده هرچه بیشتر دشمنان نظام اسلامی را فراهم آورده است.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری با اشاره به نقش فضای مجازی درجامعه گفت: استفاده درست بر اساس معیارهای انسانی و اخلاقی همراه با آگاهی لازمه فضای مجازی در جامعه اسلامی است و آسیب های این فضا باید شناسایی و کنترل شود.

وی افزود: با توجه به هجمه دشمنان، آگاه سازی عمومی در استفاده صحیح از فضای مجازی ضرورت دارد چرا که افزایش حجم چشمگیر کاربران این فضا بستر سوء استفاده هرچه بیشتر دشمنان نظام اسلامی را فراهم آورده است.

نظری گفت: مهمترین راهکار برای زدودن آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و استفاده سودمند از آن افزایش سواد رسانه ای همگان در مورد این تکنولوژی هاست.

وی افزود: آسیب های فضای مجازی در این شرایط بیشتر می شود و همه باید در استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مراقب باشیم زیرا دشمن با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال ترویج فرهنگ منحط خود است.

فرمانداردهگلان گفت: نسل امروز در معرض همه نوع تهدیدهای دشمنان در جنگ نرم و شبکه‌های اجتماعی قرار دارد و باید با تدبیر و برنامه‌ریزی مانع دور شدن این نسل از فرهنگ ارزشی و گرایش بیشتر آنان به نرم افزارهای پرخطر شد.

 نظری با تاکید براینکه در زمینه خدمت به مردم شهرستان درحد توان کار انجام شده و اگر یک سری کمی و کاستی در شهرستان وجود دارد علت عمده آن کمبود اعتبار بوده است.

فرماندار دهگلان گفت: برای استفاده بهتر از این فضا باید سواد رسانه ای را بالا برده و فرهنگ صحیح استفاده از این فضا را در جامعه نهادینه کنیم زیرا نبود آموزش لازم برای استفاده درست از این فضای مجازی می تواند آن را از یک فرصت به یک چالش در جامعه تبدیل کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ناگزیر به استفاده از تکنولوژی هستیم باید استفاده از فضای مجازی با مدیریت کامل ، آگاه سازی عمومی و شناخت کلیه آسیب ها و تهدیدهای این فضا انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز