خبرگزاری کار ایران

قنبر موسی‌نژاد مطرح کرد:

کمیته امداد درمانگاهی موقتی برای درمان فقر است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۷۲

مدیرکل کمیته‌امداد کردستان اظهار داشت: کمیته امداد یک درمانگاه موقتی برای درمان فقر است.

به گزارش ایلنا، قنبر موسی نژاد با بیان این مطلب افزود: بیش از ۲۴ هزار خانوار از این مددجویان زنان سرپرست خانوار، ۴۲ هزار نفر جزو جمعیت سالمند و بیش از ۶ هزار نفر جزو ایتام  و محسنین هستند.

موسی‌نژاد در ادامه گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۴۰۰ بیمار نیازمند، صعب‌العلاج و زمین‌گیر استان جزو جمعیت تحت حمایت این نهاد هستند که برای هزینه‌های درمانی و نگهداری این بیماران دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در سال‌جاری از طریق این نهاد پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ کودک مبتلابه سوءتغذیه استان از طریق این نهاد، بن سبد غذایی دریافت می‌کنند، گفت: بیش از یک‌میلیارد تومان بن تغذیه از اول سال‌جاری تاکنون به این کودکان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: کمیته‌امداد یک درمانگاه موقتی برای درمان فقر است و این نهاد با حمایت از افراد ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در جهت کاهش مشکلات این افراد تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از خدمات ماندگار این نهاد که باهدف توانمندی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، بیمه‌های اجتماعی است که در این جهت ۶ هزار و ۱۸۰ نفر از مددجویان از طریق  این نهاد  بیمه تامین اجتماعی شده اند.

مدیر کل کمیته امداد کردستان افزود: دو هزار و ۷۰۰ نفر از افراد بیمه شده  زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و مابقی مجریان طرح های اشتغال هستند.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری باهدف کمک به نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می‌شود، افزود: پس از جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی در این جشن، با حضور خیران و مسئولان در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب اصناف و بازاریان استان کردستان در برنامه های کمیته امداد، گفت: امیداست با مشارکت هر بیشتر خیران، زمینه مساعدت و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز