خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان مطرح کرد:

سازمان نظام مهندسی‌می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۷۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: سازمان نظام مهندسی کردستان با دارا بودن حدود 7 هزار نفر عضو می‌تواند بعنوان یک نهاد توانمند و تخصصی نقشی مفید و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان ایفا کند.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی زاده در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با اشاره به اینکه در استان کردستان توان فنی و مهندسی بالایی وجود دارد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظارت بر امور پروژه های عمرانی دولتی و سازمان نظام مهندسی ساختمان نظارت بر امور پروژه‌های خصوصی را بر عهده دارند بنابر این می‌توان گفت در این حوزه رسالت مشترک دارند.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی استان کردستان با دارا بودن حدود 7 هزار نفر عضو می تواند بعنوان یک نهاد توانمند و تخصصی نقشی مفید و موثر در امر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان ایفا کند.

وی با تاکید بر توان و ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی، گفت: امیدواریم مجموعه مهندسین استان کردستان با بهره گیری از این ظرفیت فوق العاده و بعنوان یک مجموعه صنفی تحصیلکرده و دلسوز در موضوعات سرمایه گذاری و توسعه ای استان ورود کنند.

نصراللهی زاده عنوان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها از این توان و ظرفیت موثر استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تلاش برای ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت مردم را از وظایف مدیران دانست و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از ورود سازمان نظام مهندسی استان کردستان در امورات توسعه، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استقبال می کند.

نصراللهی زاده همچنین با اشاره به آمادگی دولت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، اظهار داشت: امیدواریم سازمان نظام مهندسی با توان و ظرفیت بالای تخصصی خود در این موضوع مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز