خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور :

توانمندسازی و ارتقای مهارت در برنامه های دولت ارجحیت دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۱۷

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت: هدف دولت ایجاد رفاه و توسعه در سطح کلان است و توانمندسازی و ارتقای مهارت ها جهت تحقق این مهم ضرورت و ارجحیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود فرید پیش از ظهر امروز در سفر به استان کردستان با بیان اینکه هدف دولت ایجاد رفاه و توسعه برای مردم است، افزود: در مجموعه بهزیستی مقوله توانمند سازی حائز اهمیت فراوان است چرا که با افزایش مهارت و توانمند شدن می توان بر مشکلات فائق آمد. همچنین ساختارهای فردی از حالت بالقوه به بالفعل در می آید و تحقق این مهم خواسته اصلی ما است.

وی اجرای طرح تامین مالی خرد در کشور را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: قطعا تاثیرات تامین مالی خرد در سطح خرد باقی نمی ماند بلکه در سطح کلان خودنمایی می کند و می طلبد در این راستا همگان تلاش و همکاری لازم را به خرج دهند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور ابراز داشت: یکی از مشکلات عمده در تحقق این مهم عدم دسترسی سریع افراد به خدمات است و باید سازو کار جدی جهت رفع این مشکل صورت گیرد.

فرید توانمندی گروه ها را ضروری دانست و گفت: با توانمندسازی پایداری گروه ها حاصل می شود و ارتقای کیفیت سطح زندگی را در بر دارد.

وی ابراز داشت: هنوز افراد زیادی در کشور هستند که به خدمات تامین مالی خرد دسترسی ندارند و ما به جنبش فراگیری برای دسترسی به خدمات خرد نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز