خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان خبر داد:

پخش ویژه برنامه سال تحویل از سیمای مرکز کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۷۳

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: یک ویژه برنامه 240 دقیقه ای مختص سال تحویل در سیمای مرکز کردستان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس این مرکز تشکیل شد با بیان اینکه این نهاد دارای حوزه های متفاوتی است و مخاطب در قالب تصویر و رادیو خروجی کارا را تلقی‌می‌کند، افزود: سیمای مرکز یکی از شبکه‌های پر مخاطب سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی است و ما در سیما با بیش از 80 درصد مخاطب روبه رو هستیم و این میزان مخاطب در سیمای استان بی سابقه بوده است و رضایتمندی 90 درصدی از برنامه های سیما نشان دهنده اعتماد و توجه مردم است.

وی 70 درصد میزان مخاطب در چندین برنامه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برنامه های چریکه شه و ریگا به ترتیب با 98 و 95 درصد بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده اند و این میزان مخاطب علی رغم فضای رقابتی میان شبکه های رقیب و مرزی بودن استان نیز در این دو سال قابل تقدیر است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان ابراز داشت: کارشناسان ما بر این باورند که یک شبکه محلی بایستی از طرح و رویکرد نو با توجه به مزیت های محلی و آداب و رسوم برخوردار باشد.

امان اللهی عنوان کرد: طبق اعلام ریاست سازماندهی وسیمای مرکز کردستان و با توجه به نظر سنجی های بعمل آمده شبکه کردستان به عنوان یک شبکه مرجع شناخته شد.

وی به تشریح برنامه های نوروز در سیمای کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: یک ویژه برنامه 240 دقیقه ای تحت عنوان سالی تازه های ته وا در نظر گرفته شده است همچنین برنامه های شبانه ای با 120 دقیقه در این ایام پخش می شود.

امان اللهی خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است که در برنامه ها مرکز استان گریزی داشته باشیم یعنی فقط محدود و محصور به مرکز استان نشویم بلکه سایر شهرستان ها را لحاظ کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ادامه داد: سریال نوروزی تاقانه، مستند ژیوان و ژیوار 2 و مستند ویژه در مسیر زاگرس نیز از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

وی گزارش از روستا های استان و آشنایی با آداب و رسوم این مناطق را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: به جهت ظرفیت گردشگری استان می طلبد روستا ها بیشتر را معرفی کنیم آم چنین مراجعه به آرشیو سیما جهت پخش برنامه های پیشین مورد توجه قرار گرفته است.

امان اللهی با بیان اینکه برنامه ژیله مو با گرایش‌های مختلف‌زبانی هر شب در ایام نوروز پخش می‌شود، گفت: این مهم برای اولین بار در استان پخش می شود و با 100 قطعه قرار داد بسته شده تاکنون 70 قطعه نیز تهیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز