خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران مطرح کرد:

نقش بی‌بدیل زنان در امور اجتماعی انکار ناپذیر است/ انتخابات بهترین فرصت برای نقش آفرینی زنان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۷۳

فرماندار کامیاران ضمن دعوت از زنان برای حضور در انتخابات شوراها گفت: اگر زنان در انتخابات حضور پرشورتری داشته باشند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود، زیرا نقش بی‌بدیل زنان در امور اجتماعی امروز انکار نشدنی است.

به گزارش ایلنا، مسعود روحانی اضافه کرد: باید زنان با کسب آگاهی‌ها در راه استحکام بدنه زندگی مشترک خود بکوشند و از راه‌های آگاهی بخشی جامعه را به سوی رشد و تعالی توسعه دهند، نقش زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه بسیار اهمیت دارد، زیرا که بر تصمیم گیری نیمی دیگر نیز تاثیرگذار است.

وی ضمن دعوت از زنان برای حضور در انتخابات شوراها عنوان داشت: اگر زنان در انتخابات حضور پرشورتری داشته باشند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود، زیرا که نقش بی بدیل زنان در امور اجتماعی امروز انکار نشدنی است.

وی افزود: انتخابات بهترین صحنه و فرصت برای نشان دادن نقش زنان است، اگر چه در همه انتخابات و در همه برهه های انقلاب اسلامی تاکنون شاهد حضور پرشور زنان بوده ایم، اما در انتخابات پیش رو زنان می توانند پررنگ تر از همیشه ظاهر شده و تاثیر گذار باشند.

فرماندار کامیاران از زنان خواست که ناظر بر برگزاری انتخابات باشند و ابراز داشت: از همین تریبون بی طرفی خود را در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات را اعلام می داریم و از زنان می خواهیم به عنوان ناظر بر انتخابات حاضر بوده و هرگونه اشکال و یا دخالت را گزارش نمایند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان آمار طلاق اشاره کرد و گفت:  کسب آگاهی زنان از حق و حقوق  خود وریشه یابی مسائل ومشکلات وبهره مندی بیشتر از نقش زنان می تواند درکاهش مشکلات این چنینی و آسیب های اجتماعی ناشی از آن موثر باشد.

وی اضافه کرد: باید زنان با کسب آگاهی ها در راه استحکام بدنه زندگی مشترک خود بکوشند و از راه‌های آگاهی بخشی جامعه را به سوی رشد و تعالی توسعه دهند. نقش زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه بسیار اهمیت دارد، زیرا که بر تصمیم گیری نیمی دیگر نیز تاثیرگذار است.

فرماندار کامیاران در پایان سخنان خود به نقش تاریخی زنان در دوران اسلامی تا به امروز اشاره کرد و گفت: باید از ابزار قرار دادن زنان جلوگیری کرد و از کالا انگاشتن آنان دوری نمود، این اندیشه اگر چه در غرب به مانند دوران جاهلیت متداول شده است، اما کرامت زنان در جامعه اسلامی نباید فراموش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز