خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان خبرداد:

جایزه علمی، فرهنگی و ادبی مستوره اردلان در شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۸۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: به پیشنهاد استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بنیاد نخبگان استان کردستان به پاس خدمات ماه شرف خانم مستوره اردلان به منظور تشویق و حمایت از سرآمدان و نخبگان و استعدادهای برتر استان کردستان جایزه علمی، فرهنگی و ادبی مستوره اردلان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام نصراللهی زاده شامگاه سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه شورای برنامه ریزی جایگاه اصلی مرکز تصمیم گیری در استان را به خود اختصاص داده است، افزود: در این شورا مصوبات خوبی داشتیم و جهت گیری های مطلوبی داشته و در فروردین ماه تمامی دستگاه ها ملزم به پاسخ گویی به مکاتبات جهت ارایه عملکرد خود هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان سال 95 را سالی پرکار توصیف کرد و عنوان کرد: نتایج سرشماری رسمی سال 95  در استان کردستان 1.603.011 نفر و جمعیت ساکن در شهر سنندج 414.069 نفر و جمعیت ساکن در روستا نیز 501.452 نفر است.

نصراللهی زاده اظهار داشت: به پیشنهاد استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بنیاد نخبگان استان کردستان به پاس خدمات ماه شرف خانم مستوره اردلان، شاعر، نویسنده و تاریخ نگار مشهور کرد ایران که در شهر سنندج چشم به جهان گشود به منظور تشویق، ترغیب و حمایت از سرآمدان، نخبگان و استعدادهای های برتر استان کردستان جایزه علمی، فرهنگی و ادبی مستوره اردلان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان تصویب شد.

وی با بیان اینکه در جشنواره سالانه شهید رجایی بر اساس شاخص ها سه دستگاه اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 94 جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ایی و آموزش و پرورش نیز به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: در کنار این سه دستگاه از سوی شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز 16 نفر از مدیران که عملکرد مطلوبی را داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز