خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

شهر توریستی مریوان شایسته پیشرفت و توجه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۵۸

فرماندار مریوان توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوب و بی‌نظیر شهر مریوان را که در زمینه‌های مختلف وجود دارد ضروری دانست و یادآور شد: شهر توریستی مریوان شایسته پیشر فت و ارتقاء و توجه ویژه است.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان مریوان و مواهب خدادادی چون دریاچه زریبار، طبیعت بی‌نظیر، مرز رسمی باشماق  و تعاملات تجاری آن،  اظهار داشت: مریوان ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه مطلوب دارد.

به گفته محمد شفیعی برای نشان دادن و معرفی کردن مریوان و جذب توریست و گردشگر، در مرکز استان بیش از ۱۲ تابلو جهت  شناسایی این شهرستان در آستانه سال جدید نصب شده است.

شفیعی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مریوان نیازمند حمایت مردم و مسئولین اجرایی در راستای آبادانی و توسعه شهر می‌باشد، خواستار حمایت و پشتیبانی همه جانبه روسای ادارات دیگر و مردم از مجموعه شورا و شهرداری مریوان شد.

وی با اشاره به توسعه شهری و زیرساخت‌های لازم برای دست‌یابی به شهری آباد و مناسب در غرب کشور، گریزی به عدم‌پرداخت عوارض شهری توسط شهروندان زد و با انتقاد از وضعیت موجود و سهل انگاری شهروندان در پرداخت عوارض، یادآور شد: آمارها نشان می‌دهند که فقط ۲ درصد از شهروندان اقدام به پرداخت عوارض شهری می‌کنند.

وی توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوب و بی‌نظیر در مریوان که در زمینه‌های مختلف وجود دارد را ضروری دانست و یادآور شد: شهر توریستی مریوان شایسته پیشرفت و ارتقاء و توجه ویژه است.

فرماندار مریوان افزود: بایستی با همدلی و همراهی مسئولین و مردم و تعامل بین دستگاه‌های دولتی در جهت بررسی و پیگیری موانع و مشکلات  شهر مریوان گام محکم و اساسی برداریم و در این راستا تعامل مطلوب و مسئولانه راه حل مشکلات و مصائب مریوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز