خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری کردستان مطرح کرد:

برای زیباسازی شهر سنندج بیشتر تلاش شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۹۴

معاون امور عمرانی استانداری کردستان گفت: فضای شهر سنندج باید متفاوت تر از وضعیت عادی باشد چرا که مسافرین به محض ورود تحت تاثیر فضای شهر قرار می گیرند بنابراین در راستای زیباسازی شهر سنندج بیشتر تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری امروز در جلسه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان که در سنندج برگزار شد با بیان اینکه تمامی دستگاه ها در ایام نوروز همسو و هماهنگ عمل کنند، افزود: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و برف کار اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر بویژه ادارات راهداری، حمل و نقل جاده ایی، پلیس راه و شهرداری نیز به نسبت گذشته مشکل تر خواهد بود لذا برنامه ریزی دقیق در این راستا ضروری است.

وی گفت: تلاش ما در نظر گرفتن تمامی جوانب با هماهنگی دستگاه ها خواهد بود و اعضای ستاد خدمات اجرایی سفر باید بتوانند موانع را حل و فصل کنند.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان خدمات لحاظ شده امسال را به نسبت سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در کردستان تلاش شده به نسبت گذشته شرایط بهتر و مطلوبی برای مسافرین فراهم شود و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

قادری به ظرفیت های فرهنگی و قابلیت گردشگری استان اشاره کرد و ابراز داشت: کردستان زیبا مکان های تاریخی و تفریحی قابل ملاحضه ایی را داراست و باید در این ایام فرصت را غنیمت شمرد و در معرفی هر چه بیشتر کردستان اهتمام به خرج داده شود.

وی عنوان کرد: می طلبد همکاری دستگاه ها با شهرداری در این ایام بیشتر باشد و با توجه به اینکه تعداد کثیری از مسافران عازم شهر بانه هستند فراهم کردن فضاهای ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان جهت اسکان برنامه ریزی شود.

قادری عملیاتی نمودن هر چه سریعتر نصب المان ها در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: فضای شهر سنندج باید متفاوت تر از وضعیت عادی باشد چرا که مسافرین به محض ورود تحت تاثیر فضای شهر قرار می گیرند بنابراین در راستای زیباسازی شهر تلاش بیشتری شود.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان گفت: دستگاه ها  از دادن ارائه آمار ورود مسافران به صورت اختصاصی خودداری کنند و اطلاع رسانی از طریق دبیر خانه ستاد اجرایی خدمات سفر انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز